Gå til innhold

hva er høstmat for dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

jeg må ha grønnsaksuppe, lammekoteletter i fløtesaus og fårikål.

 

før jeg har fått spist de tingene og sett høstnatten og kjent den kalde vinden i ansiktet er det ikke høst..

 

høst høst kom til meg :-)

 

(mangler bare fårikål på listen min og det skal jeg ha i morgen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fårikål

Fårefrikassè

sosekjøtt

 

Skrevet

Fårikål!

 

Spiste det i går! Nam nam!!

Skrevet

Fårikål....mmmm. Noe av det beste jeg vet. Men tør ikke ta sjansen på å spise det i år, fordi jeg ammer. Kommer sterkere tilbake neste høst....hehe

Skrevet

Fersksuppe, komler og fårikål. Det siste er jeg ikke overbegeistret for, men det hører med til høsten da:)

 

Sitte i sofaen med pledd rundt seg og det knitrer i ovne *sukk*

Høsten er koselig, sånn frem til midt i november i alle fall. Da er alt bare brunt.

Skrevet

Fersk kjøtt og suppe

Grønnsaks suppe

Lamme stek

Fårikål

 

Skrevet

Feskt kjøtt, og suppe (det skal vi ha i dag :))

Grønnsakssuppe

Grønnsakslapskaus

 

Og så eplekake, og nybakte boller hører høsten til =)

 

Jeg elsker høsten! c",)

Skrevet

Fårikål, fårikål og fårikål:-)

Fersk suppe m kjøtt

Skrevet

Fårikål!

Och Rotmos med køttkorv....mmmm har bodd i sverige en stund;)

Og supper av alle de slag...forutenopm gazpacho da såklart, hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...