Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Er ganske så sikker på at lar en mannens vilje komme til å ha enda ei dame med i senga så kunne det ha gjort underverker for samlivet.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Lykke til! Selv kunne det aldri falt meg inn at min mann skulle fått med en ekstra dame... håper min mann aldri kommer til å få behov for flere enn meg.
Gjest -<<- Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg er litt usikker på om jeg forstår setningen din. Dersom mannens vilje får lov å ha en ekstra dame i senga vil samlivet og sexlivet deres bli bedre? Jammen så fint for dere da.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Hvis du er så kjedelig at du må ha hjelp i senga, så forstår jeg mannen din godt.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Kunne ikke falt meg inn... men en ekstra mann derimot kan jo diskuteres
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Hmm...ja,ja, men det er de fleste mannfolk sitt ønske da, å ha flere jenter i senga sammtidig.
dama Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 skjønner ikke helt setningen din der... men, mannen min ville i hvertfall aldri tatt med en annen dame eller mann inn i forholdet vårt...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 SVARTE da, hadde det litt travelt her men regnet med at så oppegående dere er ville forstå, men tok grunig feil.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 jeg tror man skal være ganske sikker på seg selv og sin partner for at det skal bli bra, i tillegg må det jo være noe begge vil. jeg vet ikke helt om jeg ville delt min kjære med noen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Hm? trekant kan absolutt være en piff til sexlivet, men blir heeelt feil om det er for å tilfredsstille mannen din? Dere må jo være enige om det, hvis ikke kommer det garantert til å ødelegge sexlivet deres! Vi har hatt trekant, men med en ekstra mann... vi hadde diskutert det leeenge (i flere år), egentlig blitt enige om at vi skulle la være - men så plutselig var vi der likevel;) Angret ikke noen av oss, tvert i mot, men det skjedde rett før jeg ble gravid - så får vente litt før det skjer igjen;)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Hos oss hadde det blitt skillsmisse etterpå.. Begge er veldig sjalu der.. Det er heldigvis ikke et tema engang her..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 Hei. Ja ja det må bli opp til dere, men jeg ble med på partnerbytte en gang mot min vilje. Alldri mere! Det ble ikke det samme mellom oss etter det. Jeg slet noe jævli og han syntes det var opphissende å tenke på meg og en annen mann. La ikke mannen overtale deg til noe du egentlig ikke vil. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 la det bli med drømmen, er mit råd. de er dømt til å mislykkes, usikkerhet, utilstrekkelighet, sjalusi, ser ikke noe godt komme ut av det hele. og hvor skal dere så finne den dama da, på bim?
The most famous Ludder Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Ja, det unner jeg mannen din hvis ikke du er nok for ham :-) En liten godis innimellom har ingen vondt av!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Du sto vel ikke først i køen når ting ble utdelt, gjorde du vel anonym 22:36?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå