Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg irriterer meg sånn over min mor. Jeg er for tiden på besøk hos henne og hun er så utrolig merkelig til tider.. Tidligere i dag satt jeg og så på et program i en halvtime som jeg syns var kjempeinteressant, da satt hun på dataen. Hun kom inn og -skulle- se "Vil du bli millionær", selv om det kommer i reprise... Ikke bare sånne ting, men hun kan også finne på å rette på meg når jeg snakker til sønnen min osv. Dette gjør hun også med min eldre søster. Nå begynte hun å rope i stua fordi det kom en låt hun liker på tv og hun skrudde opp volumet... det ligger et barn og sover i naborommet. Syns dette er så slitsomt, men jeg vet hun blir sur om jeg tar det opp så for fredens skyld raser jeg bare litt fra meg her inne. Hun er veldig ungdommelig og morsom egentlig, men det er enkelte ting som jeg bare hater..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hun må vel få se på hva hun vil på sin egen tv??? Det hadde hvertfall jeg villet.
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Eg synes du irriterer deg over småting! Prøv å fokusere på kva som er bra med mora di heller, så skal du se kvardagen blir så mykje lysare.
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Synes for min del alt det der høres helt vanlig og normalt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå