Gå til innhold

Dere andre som har opplevd MA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere har vært på gyn.kontroller etter utskrapingen??

Hadde selv en MA i april, og fikk mensen tilbake i mai... Har ikke vært på noe kontroll etterpå, men har en del mensmurringer og stikkinger i siden stort sett hele mnd... Burde jeg fått en time hos gyn eller skal jeg ikke tenke på det så lenge jeg har mens??

Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja desverre så har jeg d...

så lenge du har mens etterpå er det ingen grunn til å bestille time til gyn for da er som regel at gått tilbake til det normale:)

Skrevet

er i grunnen slik jeg også har tenkt, derfor har jeg ikke lagt hode til, men så syns jeg alle er på kontroller etterpå, så begynte å lure liksom... hehe!!

men satser da på at neste gyn time blir med spire i magen =)

Skrevet

opplevde selv ma i april,men eg hadde ikke utskraping fikk noen piller som skulle ordne opp, fikk tilbake mens i mai men har hatt litt mens murringer og stikking ikke bare rundt el og ikm., godt å lese at det ikke bare var meg:)ble litt beroliget nå:) har bestil time hos gyn nå i oktober så håper det blir en spire til den tid:)

Skrevet

Jeg var ikke på noen kontroller etter utskrapning. Var ingen som sa noe om at jeg skulle det og jeg tenkte vel ikke så mye på det heller. Tror ikke det er nødvendig med mindre man tror noe er galt. Som regel ordner jo kroppen opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...