Gå til innhold

Hvor mange barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du, og hvor mange ønsker du deg, og hvor gammel er du?

Jeg er 29, har ett barn og ønsker meg 4 tilsammen...må nok henge i om jeg skal nå det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 1 barn, er 24 og ønsker meg flere barn...hvor mange vet jeg ikke. Er ikke sammen med far til barnet jeg har fra før, så vil ha i hvertfall én med samboeren min.

Skrevet

Har to på fulltid og to på deltid. Det er mulig de på deltid etter hvert blir på fulltid, og det er i så fall helt greit. Vurderer en egen til, men det blir i så fall ikke med det første.

Jeg er 28, men kunne sikkert vært femti for den saks skyld. Hun som eventuelt skal føde nummer tre er 32, så vi har sånn sett god tid.

Skrevet

jeg har 1 og ønsker meg 1 eller 2 til om jeg da er lykkelig gift og i kjøpt bolig med trygg økonomi. om jeg ikke får alt det der så er det helt ok. er veldig fornøyd med og bare ha en også, og jeg vil ikke ha flere nå og aldri flere alene.

Skrevet

Vi har to og venter nr tre. Da er det stopp hvis ikke hormonspiralen skulle gi oss en overraskelse. Jeg er 35. Samboer 38.

Skrevet

Jeg har 8 og skal ikke ha flere. Jeg fikk 4 av mine etter at var 30 og var likevel bare 36 da jeg fikk yngstemann, så 3 til rekker du glatt. ;-)

Skrevet

jeg glemte alderen da.. hehe.. er 23. også har jeg en liten jente på 15 måneder overnatting ca 1 natt vær 14 dag, håper hun kommer hit mer ettervært som hun blir større

Skrevet

Jeg er 32 år og har 3 barn. Har ørlite lyst på en til, men tror nok ikke det, pga økonomi og plass og bil og alt det der...:/

Skrevet

Jeg er 30 ,har 2 barn, venter nr 3.

Jeg er storfornøyd med 3 , skal ikke ha flere.

Skrevet

Jeg er 29 år, har 3 barn, men har alltid sett for meg at jeg skulle få 2 barn. Så nr 3 er en gledelig overraskelse, men er veldig velkommen. Føler nå, med mine 2 små gutter og den store jenta mi, at familien er fullkommen!!

Skrevet

Er 28 og har ei jente. Kunne tenkt meg 3 til. Bør få ein no til sommaren og så 2 til etter fylte 33, eller få 3 til etter fylte 33. Siste alternativet virker noko travelt, så det kan hende planen må justerast =/

Skrevet

Jeg er 27, og venter barn nr tre :) Har kanskje lyst på en til, men det må i så fall bli en attpåklatt:)

Mannen min er 33

Skrevet

29 år. Har ein, ynskjer ein til. Kunne ikkje falle meg inn å få fleire enn to.

Skrevet

Jeg er som deg HI, men sliter med at jeg er redd for å ny graviditet da :-(

Skrevet

Er 22 år og har to barn. ønsker meg tilsammen tre. Må bare bli ferdig med utdannelsen før eg kan få den sisste ;)

Skrevet

Er 28år har 3 barn og prøver nå på nr 4

Skrevet

Jeg er 34 år og venter nr fire...

Fire er et fint antall barn synes jeg, men etter denne er det stopp, det skal en kirurg sørge for ;-)

Skrevet

Er 30år,venter nr tre,min samboer har to fra før,fullt hus ja!! dette er mitt siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...