Gå til innhold

har dere godtatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

att deres 9årig sønn hadde gått rundt med kosebamsen hele tiden, grått for ingen ting suttret for han ikke har fått viljen sin. å når foreldrene spør han hvorfor han sa de stygge ordene han gjorde gråter han og sier det var ikke han og skylder på broren sin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på barnet. Barn er så forskjellige, akkurat som oss voksne.

Skrevet

Hørte vel litt barnslig ut for en 9-åring

Skrevet

I utgangspunktet, ja. Men en niåring med den oppførselen du beskriver hadde gjort meg lett bekymret og jeg hadde nok forsøkt å finne ut hva som lå bak atferden.

Skrevet

totalt uakseptabel oppførsel heime hos meg i hvertfall..

men ungene mine tåler å bli snakket til også da...

i dag snudde jeg feks, da vi hadde gått halvveis til byen fordi min tiåring nektet å ha på seg jakke og oppførte seg som en liten drittunge..

da bar det rett hjem igjen, jeg hadde gledet meg til å være sammen med unga, og når guttungen sloss halve veien til byen er det ikke noe poeng lenger..

han fikk sitte på rommet sitt ja..

Skrevet

foreldrene gidder jo ikke sette grenser har jeg inntrykk av. hvis de nekter han og ta me bamse blir det krise han hyler vræler å styrer. de skulle på weekend hadde han med TRE bære poser bamser. foreldrene er oppgidde men de "orker " ikke si noe.

Skrevet

Ja, det er dessverre mange barn som har litt udugelige foreldre.

Hva vil du frem til med innlegget?

Skrevet

høres ut som om han ikke har det så greit

Skrevet

det kan jeg jo være enig med, men hvorfor har han det ikke greit, er det pga manglende grensesetting hos foreldrene muligens?

jeg er ikke hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...