*Darkspotted* Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 sendt flere mail om at eg ikke kommer inn på min egen side.. nå har jeg ikke vært innpå der siden februar eller noe sånt. irritert!!
CAT77 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Enig med deg! Er helt utrolig dårlig! Kan bare ikke skjønne hvorfor dette skal være et problem for så mange. Med alle de reklameinntekten denne siden er nødt til å dra inn kan jeg bare ikke forstå at de ikke kan betale noen for å gjøre de nødvendige oppdateringer....! Jeg får ikke lagt inn ny termindato etc og det er faktisk nesten den eneste grunnen til at jeg har registrert meg....synes det er moro å følge fra uke til uke...
*Darkspotted* Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 jah jeg vet. jeg ble alltid så glad når jeg logget meg på og fikk se nedtellingen=) webmaster har tatt det vekk fra meg *knurre på* sendt enda en nå i kveld. får eg se til uken da om det skjer noe... men tviler på det.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 send mail til [email protected] da blir det fikset første virkedag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå