Gjest Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 GRATULERE SÅ MASSE!! Det var morsomt. Flott! Jeg har el om noen dager, så håper den sitter denne gangen;) Stor klem fra meg!! ps; send meg babystøv;) Er såååå glad på dine vegne!
babylove<3 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Tusen tusen takk:) Håper det går bra me deg denne gangen!!! vi hadde skikkelig romantisk kosehelg i italia akkurat på el, det funka:) Har stressa en del med å bli gravid de siste mnd, har hatt noen innbilte svangerskap.. så endelig klarte vi d!!! Masse masse babbylykke til deg klem:) skal heie på deg og A1973..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg hiver meg på her. Jeg fikk ikke med meg at du hadde testet positivt! SLIKT SKAL EN JO ROPE HØYT UT OM! :-D Gratulerer så mye! Måtte Made in bed og jeg komme taslene etter SNART! Klem
**micke** Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 så det er sånn det skal gjøres? hmm... noter i kalenderen: må bestille tur til italia :D gratulerer!
Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Hehe;) Notert her og! Ja, vi skal komme etter. A1973 har IKM uke 39, og jeg uke 40;) DETTE SKAL BLI SPENNENDE! Sååå glad for alle som tester positivt. Det er så stort. Betyr at man skal bli mamma, enten for 1.gang eller igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå