Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 "Now it all makes sense"
~sjiraff~ Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Er det ikke "Now it all make sense"
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 jeg er 99,9% sikker på at det er "makes" og ikke "make"... Men er 100% sikker på at der ikke skal være en "a" i steningen! Og komma er heller ikke nødvendig.
gerd Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Komma er nødvendig. s i tredjeperson gjelder i entall ikke flertall.
NyttNick Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 Ja,da må dere bli enige om det rette svaret .Hehe
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 "Now it all makes sense" er det rette. Det skal være "makes" fordi "it all" i grammatisk sammenheng er entall.
NyttNick Skrevet 13. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2008 Oktaviastar-Det ser mest rett ut ja
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Det er fordi det er det. :-) Selv om jeg ikke gjorde ferdig hovedfaget i engelsk jeg en gang begynte på, har jeg da enda litt peiling. ;-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 Wohoo, poeng til meg! (jada barnslig jeg vet det, sorry! hehe)
NyttNick Skrevet 13. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. september 2008 Takk for svar flinke dere
Gjest Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Now it all makes sense - det er riktig Hilsen en som er halvt engelsk ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå