Gå til innhold

Er dette en "riktig setning"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

"Now it all makes sense"

 

 

Skrevet

 

jeg er 99,9% sikker på at det er "makes" og ikke "make"... Men er 100% sikker på at der ikke skal være en "a" i steningen! Og komma er heller ikke nødvendig.

Skrevet

Komma er nødvendig. s i tredjeperson gjelder i entall ikke flertall.

Skrevet

Ja,da må dere bli enige om det rette svaret .Hehe

Skrevet

"Now it all makes sense" er det rette.

 

Det skal være "makes" fordi "it all" i grammatisk sammenheng er entall.

Skrevet

Det er fordi det er det. :-)

 

Selv om jeg ikke gjorde ferdig hovedfaget i engelsk jeg en gang begynte på, har jeg da enda litt peiling. ;-)

Skrevet

 

Wohoo, poeng til meg! :)

 

(jada barnslig jeg vet det, sorry! hehe)

Skrevet

Now it all makes sense - det er riktig ;) Hilsen en som er halvt engelsk ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...