Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Eller hva sier dere? Ikke hver dag, men ofte. Alt fra en til tre dager i uka. Faktisk kan det være noe oftere når mannen er på jobbreise. Drikker meg ikke full, men to-tre glass vin eller øl. Sånn at jeg blir litt brisen. Synes det er godt. Mannen min synes ikke noe om det, og drikker av og til i skjul for han (eller sier jeg har tatt en øl når jeg egentlig har drukket to-tre...) Har en liten gutt på ca et år. Dette har "pågått" siden han var ca 6-7 mnd. Vet jeg blir fort avhengi av ting, men koser meg også sånn md det at jeg kvier meg for å kutte det helt ut. Hva sier dere?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Dette var akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv... Føler ikke jeg er avhengig, men det er sååå godt med den lille rusen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Det er det, ikke sant? Jeg er forøvrig vant til å drikke litt alene, uten at det nødvendigvis er noe deppressivt ved det. Bare koser meg alene. Men mannen min synes ikke det er ok, og blir bekymret bare jeg tar en øl eller to... Har kun vært full to ganger siden jeg fikk barn og da hadde jeg ikke ansvaret for gutten. Så føler meg ikke direkte uansvarlig. Men er dette bekymringsfult? HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg gjør også det, men med en gang jeg føler rusen kommer synes jeg faktisk det blir ekkelt og høljer ned med vann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå