Gå til innhold

Dette med barn som "ser" ting


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste den andre tråden, og tenkte jeg skulle dele en litt spes historie med dere.

 

Venninnen min kjøpte seg ny leilighet i fjor. Og var da rundt på diverse visninger. I visningen på en av leilighetene hadde hun med seg sin fire år gamle sønn. De gikk rundt og så på leiligheten. Da de står inne på badet spør sønnen. "mamma hvorfor henger han mannen der?"

Hverken henne eller megleren forsto hva han mente? Og lurte på hva han snakket om. de sa til han at det heger inegen mann der. Men gutten nektet å gi seg. Han hevdet standhaftig at det hang en mann i fra taket, og at han så trist ut.

 

Venninnen min var med i budrunden på leiligheten en stund, men gav seg. Hun snakket da med megleren som sa han egentlig var sinnsykt glad for at hun ikke skulle ha den leiligheten. Han hadde nemlig fått helt sjokk når hun var på visning der. Han visste nemlig at den tidligere beboeren hadde hengt seg på badet.....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg skikkelig frysninger her. De sier at barn er veldig mottakelig til de er rundt 3-4 år. Er litt pysete, så siden jeg er alene ikveld kommer jeg til å få trøbbel med å sove etter å ha lest denne historien :-p

Skrevet

Jeg også!! *ringe kjæresten sin å be han komme hjem før sengetid* Skummelt!

Skrevet

Særlig. Høres ut som venninna di har litt god fantasi, eller er glad i litt ekstra oppmerksomhet

Skrevet

Ja denne vandrehistorien hadde jeg ALDRI hørt før... not.. La vær å gå på sånne , jenter :-) Sov godt!

Skrevet

Datteren til en venninne av meg var i en kirke med moren og sa at her hadde det brent en gang og hun var der. Venninnen min ble forbanna på faren sin, for hun regnet med at han hadde fortalt datteren et eller annet.

Da hun konfronterte han med dette, sa han at han ikke hadde sagt noe om den kirken i det hele tatt. (Han er glad i historie)

Hun sjekket historien til kirken og fant ut at det hadde brent der for veldig lenge siden. Og blant dem som døde var en liten jente.

Det er mer mellom himmel og jord enn vi vet....enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...