MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Lillegutt skal inn på Mandag og i dag har jeg vært og hentet det vi skulle på apoteket, embla plaster og paralgin. Men i pakka var det to plaster- skal han ha ett på hver håndbak eller hva? DET stod det jo nemlig ikke noe om i info skrivet fra legen- og jeg som har drøyd og drøyd denne "handlingen" nå står jeg her og lurer da. Litt sent når vi skal inn Mandag morgen.
De tre gull Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Heisan!!! han skal ha plaster på begge håndbakene. Det er fordi om de ikke finner en passende åre på den ene hånden så har spl et alterantiv til. Har to barn som har oprert tre ganger hver inn dren + et lyskebrokk.. Lykke til !! Det går nok kjempefint. Det viktigste er å fortelle barnet hva som skjer hele tiden..
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 hei takk for svar, jeg regnet med det, men hadde vært kijpt om jeg hadde gjort feil. Han skal sette i dren og ta mandler og polypper så vi prøver å forberede så godt vi kan- snakke mer om det i morgen så er vi kanskje klare.
Fuglehjertet Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Embla der det skal settes inn veneflon? Da trenger han nok i utgangspunktet bare en, men hvis de er uheldige med første stikk, skifter de gjerne hand, så jeg ville satt på begge to.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 sønnen min var hysterisk over å få noe klistret til hendene, så jeg satte de på føttene. fungerte kjempefint, og når de satte veneflonen, så leste vi bok, og han merket ikke de rørte føttene hans engang følte det var mye bedre enn å ha store plasterlapper på hendene, og la han se de stikker og la han bli redd o.l men så har jeg en veldig engstlig 3åring og da. men klsitre på begge hender/føtter! for om de ikke finner åren, eller bommer litt, vil de nok prøve hånd/fot nr to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå