Ronja&Odin Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 nå har snuppa vært syk i 3 uker... dvs tett nese og feber noen dager......... jeg har da ikke sovi noe nesten på de tre ukene... jeg orker ikke mer jeg nå tror jeg, legene sender oss bare hjem igjen...... i morra skal jeg reise til legevakta og be de sende meg videre til ahus sånn at de får lagt meg in på sykriatisk... hehe. neida, men så de får sjekka snuppa skikkelig... hu er grei form på dagen, men IKKE om natta... hu bare griner, må jo ha vondt eller noe... uansett så må de ha noe jeg kan gi henne.. trenger litt sympati her jeg sitter helt alene med en unge som ikke vil sove, ikke vil hu leke bare være hos mamma og kose... hele dagen og natta laaaaaaaaaaaaaaaaaaang....................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå