(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 NEJ! ikke rødvin etter du har bleket tennene! Da er de porøse og tar mye lettere til seg farge fra matvarer. Det samme gjelder jenter som MÅ pusse tennnen før de drar på byen etter de har drukket rødvin. IKKE. Emaljen trekker til seg fargen mye lettere da.
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Takk takk takk. Reddende engel du er =) Gjelder det cola og kaffi også? Kor lenge må eg vente?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 du burde vente noen timer ja, egentlig med alt som setter flekker på tennene. men spesielt med rødvin. ville ventet til du var ferdig med å bleke for godt jeg da...
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Vente med kaffi i 14 dager liksom, hø hø. Kva trur du eg er? Wonderwoman ;-) Takk for hjelp =) Katastrofe hårfint unngått, vinen er korka igjen....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 mente mest rødvinen da. haha.
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 *puster letta ut* Det er faktisk mulig å klare ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå