Gå til innhold

mamma og mallo!

tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper du slike tannblekingsstrips? Er de bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Se her da!!1 :)

Skrevet

Har fått ei vennine til å kjøpe med seg fra California. Dei funker faktisk. Det er fjerde dagen i dag, og dei skal brukast i fem for å få resultat. =) Endelig har kaffimammo kvite tenner. Skal sjekke merke for deg eg, i tilfelle dei selges på internett eller noko

Skrevet

Crest Whitestrips classic.Skal vera synlig etter 5 dager, eg er på 4 og ser det, og skal brukes i 14dager.

Number one dentist recomennded brand i usa, står det på pakka, hehe, ikkje solgt i norge......hmmmmm...... håper ikkje tenna mine detter ut ;-)

Skrevet

Åååå jeg vill også ha! Men i norge selges bare supermilde produkter som ikke virker:(

Skrevet

Dei må vera bra, har fleire venner som bruker merket, og dei har fine kvite tenner. Eg har slutta å smile på bilder sammen med folka, for det var godt synlig forskjell, sjølv om tenna mine ikkje er såååå ille. No skal eg snart smile stort =D

Skrevet

Surt det der. Har egentlig ikkje lyst å vite kva som er i dei, sidan dei ikkej selges i norge. Men så kjenner eg fleire som har brukt dei i årevis, og det ser ikkej ut til å ha skada dei på nokon måte.

Skrevet

husker du hva de kostet?

Skrevet

Eg fekk aldri lov til å betale for dei, men synes å huske 20$ vart nevnt

Skrevet

Ok, kjenner noen som skal til usa, får be dem kjøpe med. Tusen takk for svar:)

Skrevet

Ingen årsak.

Obs, vart akkurat påminna av (S)Tinkerbell at eg ikkje kunne drikke rødvin etterpå fordi tennene tok lettere til seg farge etter bleiking. Kan vera verdt å ha i bakhodet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...