tante grusom master of law Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hvor kjøper du slike tannblekingsstrips? Er de bra??
tante grusom master of law Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Se her da!!1
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Har fått ei vennine til å kjøpe med seg fra California. Dei funker faktisk. Det er fjerde dagen i dag, og dei skal brukast i fem for å få resultat. =) Endelig har kaffimammo kvite tenner. Skal sjekke merke for deg eg, i tilfelle dei selges på internett eller noko
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Crest Whitestrips classic.Skal vera synlig etter 5 dager, eg er på 4 og ser det, og skal brukes i 14dager. Number one dentist recomennded brand i usa, står det på pakka, hehe, ikkje solgt i norge......hmmmmm...... håper ikkje tenna mine detter ut ;-)
tante grusom master of law Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 Åååå jeg vill også ha! Men i norge selges bare supermilde produkter som ikke virker:(
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Dei må vera bra, har fleire venner som bruker merket, og dei har fine kvite tenner. Eg har slutta å smile på bilder sammen med folka, for det var godt synlig forskjell, sjølv om tenna mine ikkje er såååå ille. No skal eg snart smile stort =D
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Surt det der. Har egentlig ikkje lyst å vite kva som er i dei, sidan dei ikkej selges i norge. Men så kjenner eg fleire som har brukt dei i årevis, og det ser ikkej ut til å ha skada dei på nokon måte.
tante grusom master of law Skrevet 13. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2008 husker du hva de kostet?
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Eg fekk aldri lov til å betale for dei, men synes å huske 20$ vart nevnt
tante grusom master of law Skrevet 13. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2008 Ok, kjenner noen som skal til usa, får be dem kjøpe med. Tusen takk for svar:)
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 Ingen årsak. Obs, vart akkurat påminna av (S)Tinkerbell at eg ikkje kunne drikke rødvin etterpå fordi tennene tok lettere til seg farge etter bleiking. Kan vera verdt å ha i bakhodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå