Gå til innhold

Da flytter jeg inn her til dere :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg henger fremdeles inne på gravide slitere, siden jeg har slitt uendelig med å bli gravid.

Tror jeg er 4+5 idag, og så langt går det bra :)))

Mistet i uke 5 i vår, grusom opplevelse. Så redd er jeg, hver dag :(

Slitsomt, men må bare nyte nuet med å være gravid :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann og velkommen så masse :):)

Mistet selv i mars, så ble gledelig overrasket når jeg fant ut at jeg var gravid igjen... men en forferdelig opplevelse var det virkelig, synn at du også måtte gå gjennom det!! men glad for at lykken smiler til deg igjen også :)

jeg var utrolig redd sist svangerskap og da gikk det jo galt, trodde jeg kom til å være redd denne gangen også, men frykten for SA har nesten forsvunnet, og jeg gleder meg bare helt utrolig :)

mitt råd til deg er å slappe av og ta det med ro :) tiden gr utrolig fort, så prøv å finn kjekke ting å se frem til, på denne måten sitter du ikke helt alene med tankene dine ;) dette har vertfall hjulpet meg...

ble litt langt innlegg dette, men håper det hjelper...

Ønsker deg og spiren masse lykke til videre :)

Lena og lillespiren

Skrevet

Forresten så har jeg også hørt og lest mange plasser at det er ganske normalt å miste første gangen eller andre gangen man er gravid, rett og slett fordi kroppen ikke er vandt med å være gravid... hvis dette hjelper, kom på det rett etter jeg hadde sendt sist innlegg :P

Skrevet

hei og velkommen inn hit!

du skal se at denne gangen går det bra! det at du har mistet før, behøver ikke si at du trenger å miste igjen. (først etter å ha mistet tre ganger på rad, blir en regnet som i "faresonen")

lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Tusen takk dere :)))

Var utrolig godt å høre :)))

Var jo omvendt med meg. Da jeg ble gravid i vår jublet jeg, gikk rett å kjøpte en bok om svangerskap, kjøpte også en bitteliten body og pakket inn til mannen min, men endte jo i SA.

Denne gangen VIL jeg ikke glede meg, går liksom hele tiden og tenker, jaja, kommer nok til å miste likevel. Føler at det blir mindre vondt å miste da, hvis jeg er litt negativ og ikke gleder meg. Men det er vel en måte å slikke sine sår på kanskje. Tror jeg skal prøve å glede meg mer etter å ha vært på UL i begynnelsen av oktober :)) Bare jeg hører hjertelyd, blir nok mer virkelig da :)))

Kjekt å bli litt kjent her inne også :))) Vi snakkes :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...