Gå til innhold

Graviditet etter SA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Var gravid for omtrent 6 måneder siden, da jeg var i ca. uke 9 spontanaborterte jeg. På denne tiden var det mye som skjedde rundt meg, mye trist innad familien og med mine nærmeste venner... ikke akkurat en god situasjon å være i når man er gravid...

Siden spontanaborten har jeg og min samboer prøvd å bli gravide igjen... I går testet jeg endelig positivt igjen =) Situasjonen er endret nå, jeg har det godt med meg selv og folkene rundt meg, og alt det triste har kommet litt på avstand..

Gleden over svangerskapet til tross klarer jeg ikke gi helt slipp på redselen for en ny spontanabort... er det noen der ute som vet hvor stor sjans det er for å spontanabortere 2 ganger på rad?

må nevne ellers at jeg er frisk og rask, og røyker ikke =) gjør alt for at det ikke skal skje noe med lille gullet mitt denne gangen, og for at svangerskapet skal bli fullbyrdet =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst,gratulerer! :)

Ang SA... Det er veldig mye mer vanlig å ha en SA og deretter en vellykket graviditet enn å ha to SAer på rappen. Og det heter også at "alle" som får flere barn går igjennom en SA... Nå har du hatt din. Så dette skal nok gå bra ser du :)

Skrevet

Tusen takk for gode ord :) Hjalp godt på "bekymringene" mine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...