lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg har til tider vondt rundt navelen. Er det normalt? Det er spesielt på kvelden når magen blåser seg litt opp. Er nesten litt redd for hvordan det skal gå med magen fremover, for navelen min strå snart ut og jeg er bare 30 uker... Huff.. slier allerede med å snu meg i senga om natta og jeg finner aldri noen god liggestilling. Får skikkelig vondt i hoftene på natta og må opp å gå litt for å myke opp musklene. Ville bare høre om det er flere som har det sånn.. Tenker på at det er 10 uker igjen og at de kan bli skikkelig slitsomme. Blir fint å slippe å ha magen i veien hele tiden
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hehe... samme her! Er i uke 31 nå, og navelen min er helt rar, popper nok snart ut! Kjenner også at det strammer og er "vondt" om kvelden... Magen er også relativt stor, og ja - det er vanskelig å finne en behaglig sovestilling... Også vanskelig å komme seg opp av senga, sofaen, få på seg sokker og sko - komme seg ut og inn i bilen... og ja, det er 10 uker igjen! Men, men - vi klarer det nok:)) Og nå blir det vel bare tyngre og tyngre fremover... Jeg har investert i et skohorn (!!) - er luksus! Slipper å bøye meg ned for å knyte skoene, er så ubehaglig! Jeg har parkert bilen, kommer meg ikke ut og inn nesten uansett - og kombinasjonen stor bil, korte bein og stor mage er særdeles dårlig;) Ellers er det bare å prøve å gjøre det beste ut av det:) Har du prøvd å legge en ekstra dyne "under" deg om natten? Jeg ligger på en måte og holder rundt den, på siden, sånn kan jeg ligge nesten på magen, uten at jeg føler at magen ligger helt i klem. Frøkna i magen synes også det er helt greit, men tar jeg bort dyna, sparker hun febrilsk...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg har også vondt i magen, på en måte under skinnet når han vrir på seg eller særlig om kvelden- så jeg håper det er normalt Nå er ikke magen min sånn super stram pga jeg har litt å gå på, det begynte for noen uker siden her. Er i uke 39 nå, Det med hoftene er kanksje bekkenløsnings smerter? Det finnes speseille laken så man skal få snudd seg lettere i sengen.
biie Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 hei lisasmurf. dette er helt vanlig. i mitt forrige sv så trodde jeg magen skulle eksplodere. naveln står ut og sovestillingene er ikke lette. jeg har ikke hofteproblemet men bekken låsning som ikke gir smerter når jeg ligger, derimot når jeg går. jeg er andregangs og 34uker så jeg vet litt hva jeg har ivente. og for mitt vedkommene så er alt dette glemt når fødselen er overstått og gullungen på fanget. iallefall var det slik forrige gang. lykke til:)
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2008 godt å høre det er fler. Jeg har en litt tynn pute som støtter magen og så ligger den mellom beina mine... i tillegg har jeg en litt høyere pute i enden av senga, som jeg enten legger føttene oppå, eller har mellom beina. Har vært litt redd for at det hoftegreiene kan være bekkenløsning, men da burde det vel ikke gå over når jeg beveger meg? Må vel bare leve med at jeg ikke får sover ordentlig om natta på en gooood stund fremover. Det rare er at det egentlig ikke påvirker energinivået på dagen. Er sef sliten om dagen, men det er vel fordi jeg jobber fullt i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå