mastermind Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Noen av dere som har gjort det? Mamma har gjort det til alle oss, og har lyst å gjøre det samme til våre barn. Noen som har brodert en fin en og har mønsteret liggende? Har så mye stoff og tråd, har ikke lyst å kjøpe en ferdigpakke til mange hundre kroner når jeg har alt utenom mønstra....
Simbasa Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg har brodert to kalendere, og tror jeg har noen mønstre liggende. Vet ikke om du vil synes dem er fin, men det er kanskje forsøket verdt.
bullebull&gullegull Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg holder på med en til Theo. Eneste jeg vil anbefale deg er å ikke brodere et juletre... Det er et H....ete uten like! Holder på med det og kommer aldri til å bli ferdig. Skikkelig pirkete. Men kan godt kopiere og sende deg hvis du vil! Send meg en pm hvis du vil )
mastermind Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 theomammisen, får ikke sendt pm til deg. har du en link til hvordan kalenderen ser ut?
Blåmandag¤ Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Tror det er noe som heter Atelier Margrethe eller noe sånt, de har mønster.
mastermind Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 Selger de bare mønster også? Trodde de bare solgte hele pakker jeg. Har kjøpt der før, og mine erfaringer er at du må kjøpe med vev og tråd, noe jeg ikke trenger...
mastermind Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 De har veldig mye fint, men er så dumt å betale så mye når jeg har så og si alt jeg trenger uten om mønstra. Men takk for svar=)
bullebull&gullegull Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 finner ikke noe bilde av den jeg... men ene delen er med en nisse og en del med et juletre. Er ikke den fineste julekalenderen jeg har sett (den jeg hadde som liten er mye finere) men blir veldig fornøyd med den. Er bare å si fra så skal jeg sende kopi til deg. Jeg er og i mot å måtte kjøpe hele pakka når du har alt du trenger ) Får jeg fikset så jeg kan sende og motta pm?
2 små orkaner Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Jeg har brodert julekalender til eldste. Samme mønster som den pappaen min lagde til meg da jeg var liten:-) Ellers så kjøper jeg mine mønstre i England. Denne side har en fin julekalender: http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi?db=zoom&uid=&Prod_Code=33373&ww=on&do=search_results Blir rundt 60 kr for mønster og frakt.... Happy stitching:-)
heisand? Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 hvilke butikker selger? har så lyst til å se den før jeg kjøper den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå