SUKK!! Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 For nesten 2 uker siden hadde jeg en SA. Var inne på kontroll dagen etterpå. Alt så fint ut. Så på torsdag denne uken, fikk jeg plutselig sterke smerter og svimte av på jobb. Ble sendt direkte på sykehuset og inn på kontroll og der fant de masse rester og en kraftig infeksjon. Ble operert i full fart den kvelden. Alt gikk greit. Men nå viser det seg at jeg faktisk har et foster til!!! Utenfor livmoren. Så ligger fortsatt inne på sykehuset og venter på at de skal få fjernet det. For hcg va steget i går, men gått litt ned igjen i dag. Så snakk om max uflaks da. Noen som har opplevd dette før?
mumitrollet Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Huff da. Hørtes skikkelig forferdelig ut det da. Har aldri hørt om dette tilfellet før. Håper det går bra med deg og at du snart blir gravid igjen.
SUKK!! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Takk. Legen sa det var svært sjeldent, men det kan skje.
mumitrollet Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Blir du liggende lenge på sykehuset eller?
SUKK!! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2008 Det vet jeg ikke. De vil jo vente og se hva som skjer..
SUKK!! Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 Ny oppdatering fra meg. Hcg går så langsomt ned at i morgen skal jeg få cellegift for å sette fart på sakene. De vil utsette operasjon så lenge som mulig, fordi at de da må fjerne en eggleder, og siden jeg plages med å bli gravid, blir det vanskeligere å bli gravid etterpå. Så dette hadde jeg aldri trudd skulle skje med meg
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Huff, så utrolig kjedelig! Synes forderdelig synd på deg... Stakkers... Håper du slipper operasjon da! Høres skummelt ut. LYKKE TIL. Trøsteklem
*mitt største ønske* Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hei hei!!! En liten oppmuntring til deg,for alt er faktisk mulig=) Min venninne( snart 30 år),har vel prøvd å få barn i 8 år...med sin eks fikk hun beskjed om at hun aldri kunne få barn... de hadde aldri brukt prevansjon... så møtte hun sin samboer idag for 5 år siden...de ble gravide etter 2 mnd,men hun var da gravid utenfor livmora,og fikk da cellegift...hun vil ikke ha noen operasjon...(redde for at de skulle gjøre noe feil siden ho faktisk hadde blitt gravid) ....og etter dette har ho hatt 2 graviditer utenfor livmora..altså 3 ganger til sammen.... så de ga vel opp alt som het barn...og hva skjedde...jo hun ble gravid igjen og nå er alt som det skal, og hun er 3 mnd på vei=) så masse lykke til,din dag kommer den også=))
SUKK!! Skrevet 14. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2008 Takk Motet har vi bare jævlig mens det står på.
Musemor med tre søte små Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Stakkars. Lykke til videre. Håper alt går dra..
Blomsterpiken og tullene Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Huff, må si jeg føler med deg!! Ble selv behandlet med cellegift for 3 mnd siden, pga. de først etter tre uker med UL og hcg-svigninger fant et graviditetsprodukt i venstre eggelder som lå heeelt inntil livmorveggen. Derfor ville de i det lengste unngå operasjon. Heldigvis var cellgiftbehandlingen vellykket, HCG sank fra 900 til under 3 på litt over tre uker. Det er kjempetøft mens det står på, men etterhvert vil det gå seg til og man tenker framover igjen. Ta vare på deg selv, og jeg håper du har god støtte fra din kjære. Stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå