Gjest Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hehe, vi snakket om faktisk nr 4 i dag vi, i bilen... Vi kan da ikke det! Men når han sier sånt, da starter eggstokkene mine å skrangle med engang de... Minsten er 2 år, de eldste endel eldre...
linda 23 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Vi snakker også om nr 4 hehe. Tror vi hopper i det snart. Får nok en del reaksjoner fra de rundt oss, vet at noen synes vi har nok med tre.
Gjest Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Vet ikke om jeg tørr det:) Vi har jo tre barn... Bilen er full, vi har for lite plass (eller... har ett soverom som fungere som kontor, 2 kan dele rom...), økonomien...
linda 23 Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Vi har akkurat flyttet inn hit, har ett ekstra rom siden gutta fortsatt ville dele. Vi trenger større bil da.... Ellers tenker jeg at økonomien går bra.Har en del som kan arves og må ikke ha alt av det nyeste heller. Men så klart skjønner hva du tenker....
Gjest Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Har alltids noe som kan arves og så kan jeg kjøpe citybag til vogna så ordner det seg, men alt det andre da, gulp. nei her gjelder det å snøre igjen det man er god for:) Dette må tenkes mer grundig igjennom;)
Rivjerntilkjeft Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 kjør på! hehe, jeg har 5 søsken og synes ikke 4 barn høres så mye ut jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå