mamma og godguttene Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Mannen er på guttetur til utlandet og kommer ikke hjem før sent mandag kveld. Naboen har fest og jeg sitter her kjempe misunnelig på de, men har ingen til å være barnevakt! Så nå har jeg spist en halv stor crispo og bælja cola. Jaja, får trøste meg med at det ikke er min hodeverk i morgen tidlig :-)
lille oscar + bebis Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 hei! Ja her sitter jeg med grandiosa i ovnen, og typen på jakt med svigerfar:D kommer ikke hjem før i morgen kveld... Men, det er faktisk litt deilig å være aleine også, også er det litt godt å savne han litt... Så blir det ekstra kjekt når han kommer hjem til meg igjen:)
Bippe77 Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 var som om jeg hadde skrevet det selv! blir så lat av å ha bærbar pc.. sitter i sofaen med den og tv'n på! og gjør heller lite fornuftig... har vært innom alle sidene jeg pleier å surfe innom... og nå trenger jeg noe mer liksom! skulle skrevet i boka til lillegutt... eller ryddet... eller gjort noe lurt.. men har ikke ork... og er kjipt å tenke på at jeg ikke er ute å reiser slik som mannen... for har hatt så lyst så lenge, men det har bare stoppet seg og har ingen planer fremover heller... så er en smule reisesyk! Skulle gjerne hatt noe å se frem imot, så kunne jeg surfet litt på det... men øknomien er ikke der for det nå... og surfe for å drømme har jeg gjort litt for mange ganger!
Gjest Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Ikke ennå, men sambo står i dusjen og skal snart avgårde til en kompis for å drikkee llitt. Jeg skal få minsta til å sove, så skal jeg lage meg mat, og pleie bakrusen min. Var ute i går, for første gang på 14 mnd. Og jeg er fremdeles drittdårlig:( Kvalm og jævlig... Blir lenge til neste gang ja
mamma og godguttene Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2008 Samme her, jeg er skikkelig klar for ei reise nå. Men man blir liksom litt lei av å surfe, blir jo bare enda mer klar for å dra! Håper vi får solgt bilen snart, da skal jeg bevilge meg selv litt luksus :-D
Mamma til tuppis og spira Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Ja jeg sitter her aleine,men det er jo ikke noe nytt. Mannen jobber på sjøen aå han er borte i tre uker av gangen...og som ikke det er nok,så går jeg på skole og bor borte på hybel i ukedagene......så jeg og lillegutt ser pappa ca 40 dager i hele år. Snufs.....blir litt ensomt av og til.
mamma og godguttene Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 Hehe, da frister det ikke deg å ut i dag altså :-)
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Eg og sitter aleine og glor. Mannen har besøk av kompis fra Norge og dei er ute og spiser i kveld. Eg orka ikkej skaffe barnevakt, så da sitter eg her da, og ser på TV med bikkja. Er faktisk så patetisk at eg vurderer å lese øre-nese-hals teori i kveld. Læraren min er rimelig streng, så eg vil jo gjerne vera "on top of things" på mandag. Imponere med glimrende kunnskap =/
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 jepp er alene.. Sambo har dratt på fest.. og Nora sover. sitter her å drikker cola! er jo absolutt ingenting på tv i kveld jo!!!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Jepp,sitter alene som jeg gjør nesten hver kveld..Rart med det,men det er noe spesielt med lørdagen:)Kjeder meg halvt i helt,sitter også med pcen på fanget og ikke gidder å gjøre en dritt..Skal lage meg noe mat når jeg bare blir jaget ut på kjøkkenet av magedyret som er lei av å vente:)
mamma og godguttene Skrevet 13. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2008 Kjempekjedelig! Jeg vil også på fest!
fox`y Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 jepp sitter alene ja. gutta sover og mannen er på hurtigruta i 3 uker. Litt ensomt blir d jo,men er vant til d jeg:) koser meg med tv,pc og godis:) Jeg og minsten er syk så godt å slappe av litt.
cherry coke Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Jepp. Har utrolig lyst på vin ikveld, men jeg holder meg til iskald cola=) Er alene hver kveld, så jeg er vant til det=)
Gjest Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Ja, ,men det er jo normalen det da Har leid meg en skrekkfilm, husarbeidet er unnagjort, junior sover, så nå skal det ses film
trøndertvillingmamma Skrevet 13. september 2008 #16 Skrevet 13. september 2008 Sitter alene i kveld. Kall`n er på jobb, og ungene sover.
markups Skrevet 13. september 2008 #17 Skrevet 13. september 2008 Mannen er ute og reiser med jobben så jeg sitter alene jeg også. Teline, det må jeg si at du er modig som er alene og skal se skrekkfilm! Jeg elsker skrekkfilm og truer mannen min til å se, han blir dritredd faktisk. Men ikke i hele verden om jeg hadde tord å sett en skrekkfilm alene, da hadde jeg ligget våken hele natten og hørt etter skumle lyder!
Gjest Skrevet 13. september 2008 #18 Skrevet 13. september 2008 jepp er alene .. gubben er hos en kompis og tar noen pils ..deilig og være alene litt synest jeg .. tulla ligger og sover :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå