Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hvor stor er slimproppen liksom...?? Kan den være pitteliten, eller er den ganske stor..? Kom noe gult slim på papiret da jeg var på toalettet istad, og lurer på om det kanskje kan være slimproppen... Men det var veldig lite, så kanskje jeg tar feil......?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg har aldri sett mine, men jeg har født naturlig begge ganger
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg har heller aldri sett min, men det kan vel være slimproppen som har gått ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå