2 søte prinsesser Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Har sett en sånn dunpose som man kan ha i bilsetet men lurer på om det er nødvendig eller ikke. Noen meninger her?
Herkules Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg mener det er unødvendig, men det er vel sikkert noen som er uenig det. En av 8 i barslegruppen sist hadde det. Hun var den som alltid kledde barnet sitt med mest klær Lag på lag og så denne dunposen på toppen Eneste argumentet for at hun kaskje trengte den i mine øyne var at hun kjørte storebror i bhg hver dag tidlig om morgenen Greit nok når hun bar den lille ut i bilen i setet og inn og ut av bhg. Jeg savnet det ikke og tenkte egentlig at det der så forferdelig varmt ut!
sullemor Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg tror det er unødvendig. Ungene ligger jo som regel med ekstra klær på seg i bilen og som regel alltid med pledd og slikt. Det er ikke alltid nødvendig å kle opp ungene i sunposer o.l.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Tror det er helt unødvendig. Man må jo bare kle babyen greit/ha teppe over. Skjønner ikke helt at man må ha absolutt alt.. Noen ting kan man improvisere på Og man har det ikke bikkje-kaldt i bilen akkurat;)
2SønnerSmå Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jeg hadde ikke det sist,men denne gangen har jeg kjøpt en sånn som man trekker utenpå selve stolen for å slippe å ta på han så mye klær hver gang vi skal noe =) Men den kjøpte jeg av en forhandler på finn.no
ChellBell - har født! Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Det anbefales å ikke ha bebisen i noe pose i bilen, og det er fordi HVIS noe skulle skje og du kom i en bilulykke så er det vanskeligere - og det tar lenger tid, å få ut bebisen hvis hun/han er i en pose. Teppe eller dyne rundt er bedre da. Jeg har kjøpt en kjempefin kjøredress som jeg skal bruke, og så tar jeg evt. teppe rundt for kosens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå