Mammie88 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 onkel mista beinet i ulykke idag, mulig arm..huff...
*En jente, en til i vente?* Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Huff da.. Var det han jeg leste om i Gudbrandsdalen på motorsykkel?? Håper alt går bra med han og at han får beholde armen sin, tanker til alle familiemedlemmer og han også selvfølgelig !
Mammie88 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 ja:/ Prøvde å ta sitt eget liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå