Gå til innhold

Jaaaaaaada, ekke rettferdighet i alt hvertfall:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vet hvem som er minst verdt:(

MEG!!! Hvertfall for min manns familie. De har delt ut penger i øst og vest, også til min mann. Han har vel fått nærmere 10 000 kr alene fra foreldrene sine ila 1 mnds tid. Det har også flere av hans søsken. Noen myyyyye myyyye mer.

Når mine foreldre har hjulpet oss eller gidd ting, har de gitt likt til oss begge. Alltid gagnet oss begge. Og de har gjort det likt i forhold til mine søsken. Må innrømme at jeg er skuffa og misunnelig:( Unner mannen min alt han kan få, men hvorfor skal de gjøre slik forskjell. Ikke bare meg det går utover. Ungene våre også. En fikk fødselsgave verdt 150 kr, maks. Ett søskenbarn fikk gave på mye over 1000 kr. Festlig. Bedre å sutre her enn å sutre til mannen min, det er ikke hans skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke bra ut. Kan jo ikke gjøre forskjell på søsken?? Blir sjokkert jeg..

Skrevet

Hadde faktisk ikke trodd de kom til å gjøre det, men der tok jeg sannelig styggfeil, for å si det mildt....

Skrevet

Gaver bør jo komme ganske likt ut, det mener jeg er urettferdig at de gjør forskjell på.

Men pengene din mann får, de regner ikke med at de blir delt med deg og da??

Jeg vet ikke, men hadde min mann fått 10.000 av moren sin så hadde jo det gangnet meg også. Og det er jo barnet dems.

Mulig jeg misforsto noe jeg!

Skrevet

ja søstra mi fikk fører kort da hun ble 18 og bil .Hva fikk jeg ?

Jo ingen av de tingene.For noen år tilbake fikk hun enda en bil .Hva fikk jeg ? Ikke en dritt ,selvfølgelig blir man såra

Skrevet

Nei, det gagner meg overhodet ikke, for han har fått ting, som bare er til han...

Skrevet

Deler ikke mannen din med seg? Når vi har fått penger her i huset er det som regel den av oss som er i familie som får pengene. Men vi deler jo likevel. Pengene brukes der de trengs.. Og har vi nok fra før, bruker den som får de til noe vi har lyst. Syns det hadde vært rart å fått penger fra hans familie.. Men det er vel forskjellig fra familie til familie.

Skrevet

Han hadde jo delt om han hadde kunnet. Men jeg kan ikke bruke hans ting, hehe, passer meg overhodet ikke for å si det sånn:/

Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men jeg hadde fortsatt ikke reagert på om de kjøpte ting til bare han. Han er jo sønnen dems.

Jeg hadde i grunn ikke gått rundt å tenkt at nå må jeg få en ting av svigers til 2000 for han har fått for minst fem.

Jeg får bursdagsgaver og julegaver og forventer ikke mer enn det. Men vi er vel alle forskjellige da:-)

Skrevet

Forventer og forventer, det var de som la opp til det egentlig:( Men min mann er jo ikke sønnen til min mamma og pappa heller. Men de har aldri gjort forskjell på meg og min mann.... Og forventer da heller ikke på tusen kroners vis, men hadde jo vært kjekt at de hadde vist at de faktisk ser meg også, eller aller mest ungene våre...

Skrevet

Jeg hadde aldri forventet å få 10000 kr av familien til samboeren min. De tingene moren hans har kjøpt til ham eller hjulpet ham med, er vi alle klare på at er til ham, men det ganger jo meg også. f.eks at hun har kjøpt ny bil til oss nå. Den blir jo hans, men det er o jeg som kommer til å kjøre den. At hun ga ham 100000 når vi kjøpte huset, hjalp jo meg også. Jeg bor her jo. At hun kjøpte ovnen, var jo til meg også, siden jeg lager mat på den. Men forskjell på ungene har hun aldri gjort

Skrevet

Forventer ikke å få 10 000`vis av kroner av de, ikke 1000 heller for den saks skyld, men hadde vært hyggelig om de hadde sett meg også, bare litt om ikke annet...

Men de tingene han har fått, har vært kun til han. Det har vært veldig personlige ting.

10 000`vis av kroner fikk vi av mamma og pappa da vi bygde. For ikke å snakke om all den gratis arbeidshjelpa vi fikk i tillegg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...