Gå til innhold

Litt småshopping i dag! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så stas!! :)

Fikk kjøpt sengesett, laken, håndklær, badehåndklær, kluter og div!

Så fikk jeg dunposer med mamma!!! :) Er to i magen her, så er kjekt med litt hjelp! :) Kjempe fine! Virka så gode og varme!

Åh, som jeg lengter etter de her to nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldiggris:)dobbellykke:)

gleder meg til formen tilsier shoping her å :)

Skrevet

mannen min plukka ut de første klærne til småtten idag. han susa rundt i babyavd på H&M, og fant noen ordentlig tøffe klær.. skjønner han gleder seg til gutt, når vi har to jenter fra før:-)

Skrevet

så nydelig han er:)Er kjempe spent på kjønn her!

Skrevet

ja, var så god når han kom tilbake med det han hadde funnet, og utbryter: "de har så dårlig utvalg her!" hehe..

når får du vite kjønn? vi fikk vite det på ordinær ul ¨på tirsdag. var ikke noe tvil!

Skrevet

jepp. er kjempe stat og få shoppet litt... er 22 og 5 dager på vei jeg:-)

har fått kjøpt seng,en vogn,bilstol og 2 dyner tihi.. er deilig og få shoppet litt til lille jenta...

føler dt er så lenge til gullemitt kommer jeg:-) ut og shoppe litt mer på mandag regner jeg med tihi

Skrevet

jepp. er kjempe stas og få shoppet litt... er 22 og 5 dager på vei jeg:-)

har fått kjøpt seng,en vogn,bilstol og 2 dyner tihi.. er deilig og få shoppet litt til lille jenta...

føler dt er så lenge til gullemitt kommer jeg:-) ut og shoppe litt mer på mandag regner jeg med tihi

Skrevet

hehe nydelig :)

Jeg skal på ordinær tirsdag!men fikk dato etter siste mens så er der 2 uker for tillig..så forventer ikke se kjønn,men håper:)15 uker idag.

Skrevet

15 uker- har lest om flere her inne som har fått vite kjønnet da. får krysse fingrene for det. jeg var på ul i uke 12, og da kunne legen se kjønn, men hun ville ikke si noe da hun ikke var helt sikker, samt at hun ikke fikk et helt ordentlig bilde av det. ul på sykehuset var ikke tvil, fikk veldig gode bilder der!

jeg har kjøpt vogn og vognpose. ellers har vi fått seng, som må males litt, og som sagt kjøpt noe klær. har to jenter fra før så her skal alt jentetøy byttes ut med gutt. og har jo endel utstyr fra før. men tida flyr fort på slutten, så min erfaring er å ordne det meste før uke 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...