Gå til innhold

ÅR IKKE GÅ PÅ FORELDRE MØTE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er det tid for foreldre møte igjen ,men samboer har sagt nei ,bare tull kaffe drikkink og prating.Ja og folk som skal ha seg et nyp.Hva faen er det som skjer med hue hans .? ikke få ha mannlige venner på facebook. Jeg har aldri gjort noe som jeg ikke burde ,han kommer hjem fra jobb ,første han spør har du chatta med mannfolk?????

Han er snill ellers. Hva skal jeg si til lærinna ? jeg har ikke vært på noen foreldre møter datteren min er 7 år.Skla jeg si sannhet eller lyve? jeg har ikke han til å passe barna ,han sier jo at jeg ikke skal dit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du? Skaff deg en annen til å passe ungene mens du drar på møtet å la gubben sitte hjemme å surmule. Forresten vil jeg anbefale deg å kutte ut hele gubben, han er tydeligvis en kontrollerende, sjalu og manipulerende drittsekk!!

Skrevet

Dessverre har jeg flyttet til ei lita bygd for å bo sammen med han ,men begynner snart å lure på hva jeg har gjort.

Skrevet

Du bør få noen andre til å sitte barnevakt slik at du kan gå på foreldremøtet. På skolen her er det tilbud om barnevakt for elever på 1-3 trinn når det er foreldremøter. Det er ansatte på SFO som står for dette. Det er viktig å gå på møtene både pga av info men også for påvirkningskraft og å bli kjent med de andre foresatte. Noe av det viktigste foreldrene kan gjøre for å få et godt klassemiljø er å bli kjent med de andre foresatte i klassen.

Skrevet

går ikke har en baby på 6mnd.helvete

Skrevet

Drikke kaffe & få seg et nyp? Haha... Det var DERFOR stefar (min samboer) til eldstemannen min sa at han kunne gå på foreldremøtet her om dagen. Han skulle bare ha seg noe! haha... Nei seriøøøøøst......

Din mann høres sykelig sjalu ut, ikke bra i det hele tatt!

Du skal da få lov å være menneske eller?

Har dere noe familieværnkontor e.l dere kan gå til der dere bor? Få orden i den sjalusien hans, ikke bra for noen av dere.

Og gå på foreldremøter, få barnevakt. Han kan jo gjerne være med, å se hva dem EGENTLIG gjør på foreldremøter :))

Skrevet

Babyen kan du ta med det er ikke noe problem.

Skrevet

ja ikke sant,familievern kontor ,nei han går ikke på sånt.Kommer det besøk reiser han ,eller setter seg på kjøkkenet,flaut for meg.

jeg har gått til psykolog etter at jeg har mistet nær familie ,og etter et samboerskap som var et helvete .Men nei kan ikke psykologen kan væra mann.Ikke bby treff heller kan være fedre der.I helvete ,vurderer noen ganger å bare reise,men ellers er han snill.Men sykelig sjalu,eller hva nå dette er????

Skrevet

hehe da gjør jeg det ,hvis ikke det passer han ,ja da kan han flytte,det er jeg som leier så da har jeg tak over hodet.Dette er nok dråpen ja

Skrevet

Du drar på foreldremøtet, og ber ham passe sine egne saker og bli voksen. Dette er ikke greit, ikke normalt, og ikke akseptabelt. Han prøver å isolere deg. neste steg er mishandling. Kom deg UT

Skrevet

"Men ellers er han grei..."

Når ellers? Dette styrer jo hele livet ditt, har du noe sosialt liv i det hele tatt?

Synes dere skal skaffe barnevakt og gå begge to jeg, så ser han hva som skjer på foreldremøtet, at dere faktisk får nyttig info om skolehverdagen og fagene jenta har på skolen... Kanskje 7-åringen kan være hos en venninne, babyen putter du bare i vogna og tar med.

Du kan ikke la han kontrollere deg sånn, det kommer bare til å bli værre og værre, du må sette hardt mot hardt nå, så han kan komme igang og jobbe med sjalusien sin. Krev å få ha et normalt sosialt liv, det å gå på foreldremøter for å følge opp ungene sine er faktisk noe alle foreldre må og bør gjøre! Lykke til!

Skrevet

Dette er IKKE normalt. Jeg skjønner at du er glad i ham, og at han er snill ellers, men han prøver å kontrollere deg og har ikke en normal oppfattelse av hvordan sosial omgang foregår.

Du kan prøve å foreslå at dere skal gå sammen på dette møtet, men du vil nok ikke få gjennomslag for det.

Går du alene vil du måtte tåle beskyldninger om utroskap og illojalitet og at du ikke bryr deg om barna dine.

Du kan også risikere å møte låst dør, siden du allerede har 'forlatt' ham.

Jeg tror at du innerst inne vet at dette forholdet ikke er sunt. Det er lettere å dra nå, det vil bare bli vanskeligere.

Fortell sannheten til lærerinna! Be om hjelp til å takle mannen, og til å komme ut av forholdet. Kanskje hun vet om et sted dere kan være midlertidig til du har fått ordnet deg et nytt sted å bo.

Jeg skjønner at det kan være tøft å tenke på samlivsbrudd når du allerede har ett bak deg, men det er ikke bra å bli i et usunt forhold!

En klem til deg, håper at det løser seg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...