vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 stolt mamma her nå ja ...hun er 6 mnd på torsdag....
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Flinke babyen =) Min telte til tre hin dagen og eg er no overbevist om at ho er eit geni ;-)
villee Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Men setter hun seg opp selv? Er ikke lurt å plassere små i sittende stilling om de ikke behersker dette selv.
lali Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 dattera mi satte seg opp selv den dagen hun var 7mnd
Jewel m/jente får gutt Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Snuppa satt seg også opp selv da hun var 6 mnd.. Nå klatrer hun overalt og skal opp og stå. Er nå 7 mnd. *stolt mamma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå