Spireklar m/augustspire :) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Hei. Jeg har skikkelige merkelige følelser nederst i magen. Tror jeg hadde EL på mandag som var, men ubehaget nederst i magen gir seg ikke. (Hatt den siden mandag). Ikke hatt mens etter jeg sluttet på Nuvar-ring (som 20/8-tok den ut). Det føles ut som jeg må, jeg sier det rett ut....FISE noe enormt hele tiden, samtidig som det presser litt bakover mot endetarmen...jaggu...hehe....Må også på do å tisse konstant....Ikke urinveisinfeksjon, det har jeg sjekka.... Kan det være noe her? Eller er det bare kroppen min som "renser" seg etter Nuvar-ring-bruk? Hm..... Takker for svar....
*ember_rk* Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg har også en mave som oppfører seg litt rart. Det kjennes ut som om det er press mot nedre delen og av og til også svake smerter. Jeg har hatt det siden noen dager før IKM. Nå er jeg to dager over og fortsatt ikke tegn til mensen. Skal teste i morgen hvis jeg ikke har fått det.
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Ja, det er en helt merkelig følelse....Nå vet ikke jeg om det er bare hodet mitt som gir signaler om at SLIKE symptomer skal DU få nå....bare for å lure meg....i don`t know....aldri vært gravid og dette er min første prøveperiode... Jeg vet ikke om jeg har hatt EL eller ikke, men tror EL-slimet var på mandag 8/9.. Vet heller ikke min nåværende syklus da jeg ikke har hatt "ordentlig" menstruasjon etter slutt på prev. (Hadde en blødning etter uttak av Nuvaring 24/8 som varte i 5 dager). Men om jeg har den ca samme syklus som før jeg starta prev igjen så har vel jeg IKM i uke 39 tror jeg... Spennende dette, meg tørr ikke håpe for mye enda.. Har du noen barn fra før? Hvor mange forsøk nå?
*ember_rk* Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg har ingen barn fra før og dette var vår reelle 5pp... Jeg tok testen (rettere sagt TO tester) i dag morges og begge var positive. =) Så nå kan vi slippe jubelen løs. At den var positiv forklarer jo at magen min har vært rar i det siste. Jeg har også hatt (og har) veldig ømme bryster... Men det har egentlig vært de eneste symptomene også. Det er ikke så uvanlig at jeg er litt kvalm så det har jeg faktisk ikke tenkt over... ember_rk med maihuleboer
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Gratulerer så mye Så heldig dere er:) Maibarn er jo veldig bra da....så får man hele sommeren til å kose seg med det lille nurket:) Jeg er selv maibarn, og syns det alltid har vært gøy å ha bursdag i mai hehe... Hvor mange uker er du på vei tror du? Jeg venter på ikm uke 39, så tørr ikke teste før det... Good luck:) Klem spireklar
*ember_rk* Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jeg er 4+3 i følge en terminkalkulator jeg fant på nettet. Er temmelig sikker på datoene siden vi var på ferie hos familie og ikke fikk øvd oss før vi kom hjem igjen. Det har ikke helt trengt inn enda. Det går små perioder jeg ikke tenker på det, og så plutselig bare gliser jeg. Hehe. Lykke til med ventetiden. Jeg håper du også blir gravid snart. klem ember_rk
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2008 Ja det håper jeg også Har vært klar i 1 år jeg nå, men ikke før nå i august i år at min samboer ropte ut at han var klar, så det er bare å vente å se hva utfallet blir etter hvert Men gudamei, blir jo litt sprø av å titte innom denne siden hele tiden også, tror jeg må slutte med det jeg...men samtidig så er det litt godt også, få litt råd og tips, og følge med på hvordan det går med alle andre her inne Skal du på tidlig UL?
*ember_rk* Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Med UL vet jeg ikke. Må nesten høre med legen først... Jeg skal ringe dit i morgen siden jeg går på medisiner og er usikker på om jeg skal fortsette eller slutte med dem. Får høre hva han sier =). Vi slutta på pilla i november i fjor, men noe ordentlig prøving kom vi ikke i gang med før i april. Håper du blir gravid fort! Jeg har fulgt sida litt uten å være registrert. Gjorde det først da jeg fikk skikkelig mistanke. Jeg er i stand til å stresse meg så mye opp at jeg bare måtte holde meg unna. Nå må jeg bare passe på å ikke fokusere for mye på det som kan gå galt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå