Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Brukte nuvaring i noen dager før jeg leste at jeg ikke hadde brukt den ritkig. Jeg tok den ut med en gang i tilfelle jeg var blitt gravid. Men jeg fikk blødning etter noen dager så da kan jeg vel utelukke at jeg er gravid?`
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hvordan er det mulig å ikke bruke nuvaringen riktig? Og nei, du er nok ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Hvordan har du klart å bruke den feil????
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Det er ikke det som er temaet her. Det er litt skummelt fordi det er lite blod og det ser nesten sort ut.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Nei, det er ikke tema, men jeg er fortsatt nysgjerrig på hvordan det går an. Tror ikke det er så vanlig å få til, så jeg ville vel tatt en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 var bare det at jeg ikke brukte tilleggsprevensjon første uka. så jeg tok den ut fordi jeg var redd jeg kan ha blitt gravid, men siden jeg har en slags blødning nå så kan jeg sikkert utelukke det og kjøpe ny. blødningen er bare veldig mørk...sort/mørkebrun og det virker ganske tørt og litt småklumpete...syns det er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 kjøpe ny? det er jo tre ringer i pakken. forstår ikke helt..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 syns dere henger dere opp i veldig rare ting ved denne debatten. jeg kjøpte en. de selges jo single. (kanskje i tre-pak og, men dette er første gang jeg bruker nuvaring - noe dere burde skjønne utfra hva jeg skriver)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå