Gå til innhold

Nuvaringen ble ikke riktig brukt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte nuvaring i noen dager før jeg leste at jeg ikke hadde brukt den ritkig. Jeg tok den ut med en gang i tilfelle jeg var blitt gravid. Men jeg fikk blødning etter noen dager så da kan jeg vel utelukke at jeg er gravid?`

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke bruke nuvaringen riktig?

Og nei, du er nok ikke gravid.

Skrevet

Hvordan har du klart å bruke den feil????

Skrevet

Det er ikke det som er temaet her. Det er litt skummelt fordi det er lite blod og det ser nesten sort ut.

Skrevet

Nei, det er ikke tema, men jeg er fortsatt nysgjerrig på hvordan det går an. Tror ikke det er så vanlig å få til, så jeg ville vel tatt en tur til legen.

Skrevet

var bare det at jeg ikke brukte tilleggsprevensjon første uka. så jeg tok den ut fordi jeg var redd jeg kan ha blitt gravid, men siden jeg har en slags blødning nå så kan jeg sikkert utelukke det og kjøpe ny. blødningen er bare veldig mørk...sort/mørkebrun og det virker ganske tørt og litt småklumpete...syns det er ekkelt.

Skrevet

kjøpe ny? det er jo tre ringer i pakken. forstår ikke helt..

Skrevet

syns dere henger dere opp i veldig rare ting ved denne debatten. jeg kjøpte en. de selges jo single. (kanskje i tre-pak og, men dette er første gang jeg bruker nuvaring - noe dere burde skjønne utfra hva jeg skriver) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...