Gå til innhold

Hvilken vinterjakke kjøper dere til barna? Samt lue + votter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper vinterjakkene til ungene på Cubus, kappahl e.l - alt etter hva som er fint. Jeg bruker ikke mye penger på vinterjakkene siden ungene stort sett går i dress når vi er ute. Jakke blir kun brukt hvis vi skal bort, er på bytur osv.

Jeg sverger til reima luer med ull. Synes de har veldig god passform. Av votter sverger jeg til hestra med ullfor. De eneste vottene som holder mine barn varme.

Skrevet

Bruker kun Kivat ull-luer. Det er de beste luene vi har hatt.God passform, forsterkning ved ørene og ull.

Votter fra Hestra med ullfor er det eneste so holder henne varm. I tilegg er de enkle å få på, god passform og gripetak.

Vi har Troll windbreaker jakke som vinterjakke, bruker også mest dress ute. Den har godt varmt ullfor.

Hun har også ei kåpe til pent.

Skrevet

Kjøper kun vinterjakker på HM, de er de eneste jeg synes er fine også er de jo varme da selvfølgelig. Ellers bestilte jeg faktisk en fra Laredoute i fjor til Store-snuppa.

Skrevet

Luer - har hatt to reima-luer til minsten, har vært fornøyd med de. Men i år har han en Ullvang-lue og en Skogstad-lue. Regner med de blir gulle gode:)

Jakker har vi stort sett gått for skogstad de siste årene:)

Skrevet

Har Polarn O Pyret skalljakke og Bergans softshell, så får vi se hvor mye ull vi trenger under. Har Nøstebarn, Troll og Reima lue til vinteren. Nøstebarn votter.

Skrevet

HAr ikke kjøpt noe ennå. Vinterjakke har jeg vel kjøpt på Cubus de siste årene, men så de hadde fått inn en fin en på Exit. Vi får se da det nærmer seg vinterjakketid.

Hun har en del votter og luer fra i fjor som nok fortsatt passer fint. Har et kjempesøtt sett i gammelrosa og grått fra Exit. Ellers har vi jo sett som hører til vinterdressen fra Ticket. Og i tillegg litt ymse fra HM. Har lyst på en OkkerGokker lue til snuppa og junior for de er så innmarri fine!!

Skrevet

Har hittil hatt Reimatec sin vinterjakke.

I år har vi kjøpt Ver de Terre vinterjakke til gutten, og Miniature vinterjakke til jenta..

Har nøstebarn ull, noe helios og janus ull, samt reima votter og lue.

Skrevet

Kjøpte en fin jakke på obs, "friends" tror jeg den heter. Som en over sa, det blir jo mest dress de går i ute.

Votter og luer...hm, vet faktisk ikke. Kjøpte bare noen jeg syntes virket varme og gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...