to jenter og ett gull i magen Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 gjett om mannen var fornøyd hehe:) så da blir det sex annenhver dag en stund så får vi se. siden jeg har blitt anbefalt annenhver her, ellers ble det for mye og ikke gode svømmere fra mannen sies det he he:)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 =D jeg vil oooog prøve på nummer 3.. hihi.. men vi får trene inntil videre. men har i allefall bestemt NÅR vi skal starte prøvingen på nummer 3 da, så har i allefall noe å se frem i mot!! Lykke til med prøvingen=D
susemor-3 små Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Så spennende!! Jeg sitter bare og venter på at nr 3 skal komme krypende ut, hehe...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 hvor ofte hadde du sex under prøving? hvor mange pp?
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Hadde sex hver dag mellom mensene vi i våre prøveperioder og det funket fint hver gang. ;-) Lykke til uansett. :-)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 så bra:) men annenhver dag skulle vel ikke være for lite? hører s mye forskjellig at jeg vet snart ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå