Lacey*har fått erta Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Det blir nok ikke noe treff på meg i nærmeste fremtid. Natt til torsdag gikk vannet mitt på nytt og jeg har vært innlagt siden. Har ventet på å gå i fødsel av meg selv, men det ser dårlig ut. Blir satt i gang på mandag pga at de ikke tørr å la meg gå lengre. Så mandag er jeg i fødsel og får gutten min 5/6 uker før tiden. Vi krysser fingrene og håper han klarer seg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Oi oi, dette var dramatisk.. Har tenkt på deg i d siste, og fikk litt på følelsen at d kanskje var skjedd no.. Får håpe at fødselen starter av seg selv ikveld el imorgen da! Hvis ikke, så krysser jeg alt jeg har av fingre og tær for at du får en fin igangsatt fødsel, og at lillegutten klarer seg- d gjør han nok!! Han har jo vært så sterk og flott til nå og klort seg fast der inne, mye lengre enn forventa, så han klarer nok dette også=) Skal hvertfall sende mange mange lykketanker til dere, tenk, snart skal du få møte lille gutten din for aller første gang, og holde ham i armene dine:) Send oss noen oppdateringer hvis du orker, jeg følger spent m her inne!
supermom* og ny på vei Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Oisann - så spennende Du har vært kjempeflink som har holdt på han så lenge! Håper du kommer igang av deg selv i dag så du slipper å bli satt igang. Krysser fingrene for at alt går bra med dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå