markups Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Så i en tråd at du tar utdanning som helsesekretær. Over hvor lang tid er det? Vurderer å ta den utdannelsen selv.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Det jeg skal ta er komprimert, sånn at jeg selv kan velge hvor lang tid jeg vil bruke. Planen er å ta det ferdig nå, sånn at jeg er ferdig til jul. Begynte i slutten av august, så jeg har dårlig tid Men har helse&sosial, og helseservicefag fra før da
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 ser forresten at du bor i Vestfold. De har slikt der
markups Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Hvor lang tid ca tar de to første fagene da? Hvor i Vestfold har de det da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 tenker du på helse&sosial og helseservicefag? Det er jo 2 vanlige vgs-år, på en måte... grunnkurs gikk jeg på videregående, og vk1 tok jeg på nki. Brukte 3 mnd. MEN, du kan ta alt fra bunn av, og bestemme selv hvor lang tid du vil bruke. De har i tønsberg.
markups Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 Vet du hvilke grunnfag jeg må ta før jeg tar helsesekretær?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Ja, du må ha grunnkurs helse&sosial (og alle de fag det innebærer) og vk1 helseservicefag. Men som jeg sa, du kan ta alt dette i tønsberg. Dersom du har andre relevante fag, så får du godkjent dette i opplæringen. Om du ikke har noe relevante fag, så kan du starte fra bunn av. Du kan også begynne når du selv ønsker... se på www.kompetansebyggeren.no
markups Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 Tusen takk for info ) Skal sjekke nettsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå