sivanneg Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 er det noen fra bodø eller nærheten som har erfaring med hvor lang tid de bruker sånn ca på å behandle søknaden om engangsstødnad? begynner på min 25 uke på mandag å har ikke fått levert den før da fordi jeg har plagdes med å fylle den ut:p vet at man får etter uke 26, men har fått et intrykk av at de bruker så ekstremt lang tid på å behandle enkelte søknader...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå