Gå til innhold

Julepresanger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg så sinnsykt til jul så nå sitter jeg her og prøver å planlegge hva jeg skal kjøpe til folk og fe.

 

Hva er deres julepresang planer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år skal vi faktisk prøve å lage alt selv!!! :)

Skrevet

Oi, imponerende! Hva har du planer om å lage?

Skrevet

Jeg står akkuratt nå å koker plommesyltetøy, som skal på fine små norgesglass.

Og vi skal "lage" olivenolje med div smaker (chili, pepper, basilikum osv) å ha på fine pynteflasker.

Også har jeg bestillt sånn kit til å lage såpe, på www.panduro.no.

 

Når alt er kjøpt inn, slipper vi unna med 1000kr til hele familien + venner! :D

Skrevet

Jeg er faktisk nesten ferdig. Er noen julegaver vi har bestilt (bilder av jenta vår), men ikke fått enda... I tillegg mangler jeg julegave til mannen, jenta mi og til en sønn av ei venninne. Resten er unnagjort!:)

 

Ble en del bilder i år ettersom vi nettopp har vært hos fotograf, ellers har vi handlet inn klær og leker av ymse slag...

 

Ville nok aldri vært ferdig så tidlig hadde det ikke vært for at jeg vet at bekkenet mitt bare blir verre og verre...:S

Skrevet

Utrolig god ide.

Lage syltetøy og olivenolje synes jeg var en strålende ide, de tror jeg jammen meg jeg skal stjele fra deg :D

Skrevet

Hørtes deilig ut med hjemmelaget plommesyltettøy

Skrevet

Til familien (foreldre og besteforeldre) tenkte vi å gi ett pent bilde av babyen som kommer rett før jul... (har termin 30.okt) har all slekt på vestlandet mens vi bor i oslo så jeg regner med de vil like denne gaven siden de ikke får sett den lille tassen så ofte..

Skrevet

Her blir det nok også innramma bilder av den lille til besteforeldre, oldeforeldre ol. Også tenker jeg og lage små fotobøker (ifolor.no eks) til venner - f.eks fra ferien i sommer - sammenkomster osv :)

Skrevet

Jeg strikker kåper til tvillingene til ei venninne av meg (er fadder på dem)

Så skal jeg strikke vest, votter og lue som skal toves til de andre fadderbarna.

Oldeforeldrene til snuppa skal få tovede tøffler, barnehagebilde og et lite bilde som snuppa skal få male selv.

Besteforeldrene til snuppa skal også få barnehagebilde, tovede sokker og så skal jeg finne på noe til.

Mine og sambo's søsken skal få bilde og tovede tøffler og noe småtteri, men alle skal i hvertfall få noe hjemmelaget tenker jeg.

Skrevet

så koselig:) blir så glad når eg får hjemmelagede pressanger,derfor lager eg ofte ting til jul og bursdager og gir bort:) godt at det er fleire som meg:) i dag har juleshoppingen tatt totalt av..blir mye mere glad for noe som en virkelig har lagt ned arbeid i...

 

holder på med grytelapper, ullsokker og babytepper:) koselig:) kanskje det blir noen gøye sjal også:)

Skrevet

Angeldoll: Hvordan gjør du det med olje og krydder? Har du en oppskrift du følger? Og hva slags mat brukes oljen til, salater osv? Spennende prosjekt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...