Gå til innhold

P-pille slutt og menden?HJELP


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på p-pillen i juni og har enda ikke fått mensen tilbake.Er dette normalt? Vil prøve på nummer 2 men er jo litt vanskelig å vite om jeg har eggløisning i det hele tatt:(

 

trenger råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...er så redd det er noe gale med meg :S

Skrevet

Heisann,

 

Da min søster sluttet på p-pillen (husker ikke hvilket merke) gikk det 4 måneder før hun fikk mensen igjen. 5. måneden ble hun gravid.

For noen tar det dessverre litt tid før kroppen kommer i lage igjen etter p-pillebruk. Som oftest er det ingenting å bekymre seg over :)

 

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har samme problem som deg. sluttet litt før deg på p pillene og hadde mensen en gang. nå har jeg ikke hatt det på 2,5 måned. Var hos legen her om dagen, og de tok masse prøver for å sjekke om det bare var kluss pga hormoner...

 

Venter fortsatt på svar. Dra til legen og ta blodprøver. Da kan det hende du får noen svar! ;)

Har du noen symptomer på at mensen skal komme a? Testet deg for graviditet?

Skrevet

Ja har testet og var desverre negativ. Har jo som mange andre her hatt et "innbilt svangerskap" denne perioden :)hehe.... Tror jeg skal ta å prøve eggløsningstester denne månden for å se om jeg har det hvertfall.

Men vi begynnte å prøve etter jeg skulle hatt eggløsning denne månden så begynner ikke før nå på vår 1 pp.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...