Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Sluttet på p-pillen i juni og har enda ikke fått mensen tilbake.Er dette normalt? Vil prøve på nummer 2 men er jo litt vanskelig å vite om jeg har eggløisning i det hele tatt:( trenger råd!!
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 13. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2008 Dytter...er så redd det er noe gale med meg :S
Kickie Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Heisann, Da min søster sluttet på p-pillen (husker ikke hvilket merke) gikk det 4 måneder før hun fikk mensen igjen. 5. måneden ble hun gravid. For noen tar det dessverre litt tid før kroppen kommer i lage igjen etter p-pillebruk. Som oftest er det ingenting å bekymre seg over Lykke til
Marianne87 Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg har samme problem som deg. sluttet litt før deg på p pillene og hadde mensen en gang. nå har jeg ikke hatt det på 2,5 måned. Var hos legen her om dagen, og de tok masse prøver for å sjekke om det bare var kluss pga hormoner... Venter fortsatt på svar. Dra til legen og ta blodprøver. Da kan det hende du får noen svar! Har du noen symptomer på at mensen skal komme a? Testet deg for graviditet?
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Ja har testet og var desverre negativ. Har jo som mange andre her hatt et "innbilt svangerskap" denne perioden :)hehe.... Tror jeg skal ta å prøve eggløsningstester denne månden for å se om jeg har det hvertfall. Men vi begynnte å prøve etter jeg skulle hatt eggløsning denne månden så begynner ikke før nå på vår 1 pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå