Ballongmage Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg hadde stripet lyst hår. Så farget jeg det i gyllen brun. nå ser jeg ut som ei kjerring..alt for mye rødskjær i det syns jeg. Hva kan jeg gjøre? om jeg farger over med en lys brun(ikke gylden) vil det dekke over ? el må jeg ha brun, el mørk brun? vil ikke at det skal bli så veldig mørkt heller..
ehtaner84 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 jeg er frisør. ser deg jo ikke så det er vanskelig å si. men hvis jeg skal gjette ut ifra hva du skriver. så hadde jeg farget det med en natur farge. det du skal se etter er nummeret på pakken. så hvis du kan fortelle meg hvilket nummer det var på den pakken du farget med????..... neste farge du skal kjøpe skal de stå foreksempel 7.0 hvis du kjøpte en det sto 7.03 eller 7.3 eller 7.43, så skal du kjøpe 6.0. skjønner? hvis håret er VELDIG gyllent, altså nesten over i rødt, så skal du kjøpe 6.1 eller 6.01 regelen er: nummeret før komma er tonehøyden. :nummeret etter komma er fargenyansen. 1 er svart 10 er lys blond. har du bomma på en farge, må du alltid gå ned en tonehøyde. og bruke motfargen til den du har. gul-lilla grønn-rød orange-blå og omvendt
Ballongmage Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 kjøpte en billigfarge på vita,garnier nutrisse cream,står 5.3 gylden brun på den. hva bør jeg velge da? (tror jeg egentlig kler kalde farger?er mørkblond med mørke bryn naturlig.)
Ballongmage Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 dytter litt på denne. desperat etter å få fikset dette over helga,,,
Ballongmage Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Noen frisører oppe tidlig i dag? hvilket farge nummer skal jeg kjøpe? må på jobb i morgen tidlig så mannen som må ut og handle så jeg får fikset det når jeg kommer hjem. Å som jeg angrer!!!
ehtaner84 Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 5.3 ja, okey. da blir det ganske mørkt hvis du skal klare å dekke over det gylldne. da må du helt ned på 4.1 det er det billigste alternativet... hvis du ikke vil bli mørkere, men vil bli kvitt det gylldne, må du dra til en frisør. de tar avfarging, og så farger håret på nytt. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå