ES 74 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Var hos dr. Mikael Nicolaidis i Tbg på UL i går. Er 12+4 dager på vei. Når jeg spurte han om kjønnet ville han ikke svare, var usikker sa han. Noen her inne som har opplevd han har sagt kjønnet så tidlig? Ser det er mange her inne som har fått vite det rundt den tiden......
Shio86 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hei. Jeg var hos han i uke 13. Da ville han ikke si noe helt sikkert. Han sa at det så ut som gutt, men at det også kunne være ei jente med hovne kjønnslepper. I uke 18 fikk vi tydelig se at det var en gutt, og var på 3D på torsdag (i uke 26), og da var det også veldig tydelig. Vet om noen som har fått vite kjønn av han i uke 12, men han vil nok være sikker. Synes han er veldig dyktig, betaler gladelig litt ekstra for en sniktitt inn til lillemann
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Har vært hos han selv, men ike så tidlig. Han ville nok ikke svare før han var helt sikker, og i uke 12 er de fortsatt ganske like så... Skjønner du er nyskjerrig da, syntes forøvrig at han legen er kjempeflink har vært der på to 3d ul en i uke 19 og en i uke 23 og skal dit igjen i uke 27. Enig med hun over at betaler gladelig litt for å hilse på lillegutten, og så dyktig og hyggelig lege i tilegg skal man lete lenge etter.. Sykehus leger har jeg ingen god erfaring med...
Lillemy2004 Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Hei jeg var hos en dame på vanlig ul i tbg, ville ikke vite kjønnet. men har dårlig erfaring fra Nicolaidis etter siste fødsel. håper jeg ikke kommer bort i han igjen denne gangen. men jeg bestilte 3d på nøtterøy ultralyd institutt, der var de kjempe flinke, måtte betale 850 men verdt pengene. fikk massse fine bilder og film. ville fortsatt ikke vite kjønn men han sa de fint kunne sett det. skal på ul igjen i uke 30 -33 p.g.a stor baby, og jeg er ikke så stor. sjekket bekken sist og lå på grensen, men ved stor baby vet jeg ikke. vil helst ikke ha ks igjen. klems
neemii Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Han sa til meg og sambo i uke 11 at det er en gutt! Håper han har rett, for jeg har allerede kjøpt gutteklær=) Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå