Gå til innhold

Har så himla lyst på rødvin!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har ikke barnevakt=( Har så utrolig lyst å gå ut sammen med gode venner, spise god mat og drikke deilig vin. Har ikke vært ute på år og dag...Jaja, får kose meg hjemme med ei god bok...Hva skal dere andre ikveld da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er alene med barna, så det blir en rolig kveld hjemme for min del også. Skal vel se litt på tv tenker jeg, og legge meg tidlig siden jeg ikke er helt i form.

Skrevet

Jeg får besøk av en venninne og vi skal bare spise brødmat som kveldskos. Mamma kjøper skikkelig brød på bakeri for meg og så har jeg diverse digg pålegg å ha på. Og Dream-is i frysa :oD Har kjempelyst på rødvin selv, men får nøye meg med å lukte på den, hehe...

Skrevet

Jeg og! Hadde egentlig tenkt å kjøpe en flaske i dag, men klokka er jo nå 17, så...

Skrevet

Er alene med sønnen min:) Gubben er på dugnad på hytta, så vi skal kose oss alene ikveld!

Skrevet

Åååh..Irriterer meg at jeg faktisk har lyst på det når jeg er gravid , men Ariel smaker jo julegløgg..Holder selvfølgelig ut ;) Men god vin er godt!

Skrevet

snufs... eg å.. men skal på nattevakt! fikk meg 3 glass i går da. :)))) hehe

Skrevet

Skal spise wienerstang og se på Vil du bli millionær. :)

Tror jeg har blitt gammel! Jeg er glad jeg slipper å dra ut på byen, men heller kan kose meg hjemme i stedet! :)

Skrevet

Koser meg hjemme jeg også=) Men jeg er helt alene hver bidige kveld! Så det er vel like mye sosiialt samvær som frister=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...