Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du være så snill å spå meg. Jeg er født 311071, mann 150772 og har en sønn født 071206.

Når blir jeg gravid?

Kjønn?

Evnt. tvillinger

Hvordan vil det gå med min uføresøknad jeg har sendt inn.

Eller gjerne annet du ser ang. forhold, økonomi og hvis det skulle dukke opp noe annet.

Tusen takk på forhånd hvis du svarer.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jag får när jag spår dig är, vad är ett förhållande för dig och vad är ett förhållande för din man, har du vågat ställa dig den frågan? Har du vågat ifrågasätta er relation? Blev det som du hade tänkt dig att det skulle bli, blev det bättre eller sämre?

Varför vill du ha tvillingar? Jag ser att du är riktigt sugen på tvillingar, men frågan jag får upp är varför? Jag vet inte på något vis så känns det som om du vill ha barn, men att du lika gärna kan få tvillingar, sen har du på något vis fått det antal barn du vill ha? Du kommer inte få tvillingar, men du kommer att få tre barn. Hur är det med din man, är han lika sugen på barn som du är? Han vill ha barn, men är lite hmm... jag vet inte lika sisådär sugen på barn. Han tycker att det har varit underbart men också ganska/ väldigt slitsamt i vissa perioder. Han älskar er högt. Men jag ser en liten tveksamhet från hans sida. Din man verkar vara en ganska enkel person, vill inte att det ska bli för komplicerat, då vet jag inte vad det gäller när jag får upp att han inte vill ha drama i sitt liv/ relation?

Det gav dig kanske inte så mycket, önskar dig lycka till.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...