Let's hear it for the boys! Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Noen som kan tipse meg om grønnsaker som er gode i kyllingsuppe? Sambo insisterer på å lage det i dag, men han har jo ikke peiling på hvordan det skal gjøres...!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Kommer vel litt an på... Skal du ha vanlig klar kyllingsuppe , noe ala indisk kyllingsuppe, eller tacosuppe??? Hva type suppe tenker han på?? =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg tror han tenker på en litt tradisjonell, norsk suppe. Hva nå enn det er... Vi har en hel, rå kylling som skal kokes, hvis det hjelper!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Oki.. Jeg har aldri laget klar kyllingsuppe før-. Men laget klar kjøttsuppe før.. Og der bruker jeg for det meste rotgrønnasker.. Pleier og lage en indisk kyllingsuppe jeg da.. Lager jeg klar suppe så er det med kjøtt..
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2008 Ok... Men hvilke grønnsaker bruker du da?
Bie&babylove:-) Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Da ville jeg ha kokt kyllingen sammen med løk, hvitløk, gulrot, sellerirot, kålrot. Og på slutten av koketiden ville jeg ha hatt oppi finhakket purre og smakt til med salt og pepper!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Hvis jeg bare bytter kjøttet og buljongen så blir oppskriften slik.. poteter gulrøtter hodekål kålrot løk Hønsebuljong Men hvis du søker på jyllingsuppe så kommer det nok opp masse.. =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 Ok! Tusen takk! Da bærer det avgårde til butikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå