Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Noen som har denne ergoselen som de har på babyhawk.com? Lurte på om jeg skulle kjøpe den, men er litt intressert i å høre erfaringer....
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 ingen som har denne?
Bergene Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Babyhawk selger ingen ergo sele. Ergo er navnet på en formsydd sele man klipser på, såvidt jeg vet selger ikke babyhawk denne. Det de selger er en meitai, altså en meitai som har navnet babyhawk ;-) Meitai er et veldig godt bæretøy! Praktisk og behagelig =) Flere norske forhandlere som også selger babyhawk meitai.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Nei selvfølgelig... Har vært inne på så mange sider nå at det går helt i surr..... Mente den som er inne på www.dotedot.no
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 var visst ikke der heller... skjønner ingen ting jeg nå.... Er helt surrete her jeg sitter :-(
Gjest Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 BabyHawk eller hva det nå heter går for å være veldig bra og litt stort i størrelsen. Dotedot, eller hva det nå var du var inne på, tror jeg er noe norsk, hjemmesnekret, men også helt brukanes visstnok. Selv sydde jeg en meitai selv, og det har fungert bra til nå (gutten er rundt 13 kg). Ellers er nok Ergosele også bra, men jeg har hørt rykter om at det passer best hvis man er litt lang i ryggen, noe jeg ikke er. Og hvis du ikke blir klok kan du melde deg inn i tettinntil og bli enda mer forvirret av alle anbefalingene der inne ;-)
Bergene Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Er det en meitai du ønsker deg, så finner du en i et relativt kjent merke (altså ikke en som hvem som helst har sydd selv og selger billig på finn eller ebay) du liker utseende og prisen på og kjøper den =). Ønsker du en sele du klipser på deg anbefaler jeg en som heter manduca. Bor du i Bergen eller Oslo kan du jo stikke innom lotusbarn å få prøvd og sett på forskjellig ;-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 fant endelig den jeg mente da.... http://www.babyslynga.no/ ja det er så mange muligheter var derfor jeg tenkte å høre om noen har erfaringer med akkurat denne :-)
Bergene Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Ja også årsaken til at jeg anbefaler manduca fremfor ergo er at manduca er den formsydde selen med flest innstillinger. Med manduca har du størst sannsynlighet for at den vil passe perfekt til akkuratt din kropp ;-) I tillegg kan manduca gjøres lenger i ryggen til større barn, også har den innebygd spedbarnsinnlegg. Altså er det en veldig forseggjort sele. Men selvfølgelig, mange som er fornøyd med ergo også altså! =)
Gjest Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Mener du ergoselen eller mayawrapen. Jeg har brukt mayawrapen ...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 tenkte på ergoselen, men hvordan er mayawrapen?
Gjest Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 Super så lenge ungen ikke er for tung ... jeg brukte den masse til vi passerte 7kg. Men det er ganske mye å lære for å kunne bruke den skikkelig da. Kjenner noen som har ergo'n og han er veldig fornøyd :-)
tre_prinsesser Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 Vi har Ergo og er veldig fornøyd. Bærer med hoftene og ikke med skuldrene. Snups er 11 kg nå og det går helt fint å bruke den fortsatt. Eneste jeg har å utsette er at barnet hele tiden må sitte vendt mot den som bærer, og for små, nysgjerrige kan det noen ganger bli litt kjedelig.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 hvordan er det med manduca, må snuppa sitte vendt mot meg hele tiden da eller kan hun sitte og se utover verden? Den høres jo bra ut slik du forteller da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå