The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg har de samme pillene, og har fått beskjed om å ta dem dersom riene stopper opp. Hvor mange og hvor ofte har du fått beskjed om å ta dem for å sette igang?
mama73 m/tre søte små Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hei du:-) På min "resept" står det: "10 piller løses i et glass vann og drikkes langsomt, over ca. 30 min. Kan gjentas hver dag i tre dager". Fikk beskjed om å ta dem fra uke 41 for å "sette i gang". Hun nevnte ingenting om å ta dem hvis rier stopper opp.... Var det kun det du har fått beskjed om? Og hvor mange piller har du fått beskjed om å ta? Jeg er fullgåtte 40 i morgen og jordmor/akupunktør sa det var greit at jeg kunne begynne å ta dem da, så vurderer det. Er så stor og tung nå og vil ha lillegutt ut ASAP;) Var det ikke du som også har rolig baby i magen? Hvordan er aktiviteten hos deg for tiden? Min har vært forholdsvis aktiv i 6 dager nå (!), men i dag er det en veldig rolig dag igjen. Gud, det skal bli godt å få han ut og slippe akkurat disse bekymringene (selv om det kommer andre;) Klem
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Hei igjen! Dersom riene stopper opp så ta 5 piller under tunga. Tror også man kan ta dem etter fødsel for å trekke sammen livmoren. I tillegg skal jeg ta Arnica for blødningene. Nå skal jeg mekke meg en drink jeg! Nemlig oppskriften din! Takk for tipset, jeg er i uke 41 nå. Babyen min er så rolig om natten at det er helt utrolig, og han våkner ikke nødvendigvis av frokost, eller juice eller noe som helst, men nå er han blitt så stor at jeg merker hver minste bevegelse, så jeg "skjønner" litt mer av hva som skjer. Innimellom er han heeeeelt Texas, og kan ligge og sprelle i et par timer sånn at hele magen min vrenger seg. I dag har jeg redd opp sengen til han og gjort det klart, så han kan bare komme! Igjen takk for tipset!
mama73 m/tre søte små Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Heisann! Du må fortelle meg om pillene funket:-D Jeg prøver meg på dem på termin på tirsdag tenker jeg....(akupunktøren sa det var ok) Lykke til!
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg har i hvertfal ikke født ennå:-) Det var homeopaten min som tipset meg og dem, og hun fødte selv i April, men hun gikk også 6 dager over tiden. Jeg skal nok ta 10 til i dag og helt til babyen kommer. I tillegg til 6 bringebærkapsler.
mama73 m/tre søte små Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Hehe:-) Kjenner meg igjen, her skal intet være uprøvd! Bor du i Oslo forresten? Jeg er tom for mine bringebærkapsler og på alle helsekostforretningene jeg har vært i har de vært utsolgt. Vet du hvor jeg kan få tak i dem?
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 14. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2008 Nei jeg bor i Hønefoss, og her er de ikke utsolgt. Ta en ringerunde du, så finner du sikkert en som har.
mama73 m/tre søte små Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Ok, skal gjøre det:-D Lykke til med pillespising;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå