Gjest Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Noen som har en lett og god oppskrift? Har ikke sjokolade i hus og har ikke tid til å gå på butikken, men har bakekakao da
lillepixie Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hei:) Litt usikker på forholdet mellom ingrediensene, jeg pleier bare ta på slump og det blir som regel godt:) ca 100 g smør 1,5 dl melis 2-3 ss kakao 1 ss vaniljesukker og litt sterk kaffe oppi noen har et egg oppi også har jeg sett håper det blir bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå