Sessa ruger igjen... Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Er det greit at reinsdyrskavet er helt tint når man skal lage det? Det står liksom at det skal være halvfrossent.... kan ikke helt skjønne at det har noe å si.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Min erfaring er at det steker seg tørt veldig lett hvis det er tint når du steker det...
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Hmmm... kanskje gå ned med det i fryseren igjen da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå