Gå til innhold

Hvilken seng har 2 åringen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her bruker han sprinkelsenga enda, men han skal bli storebror om en måneds tid. Da var planen å kjøpe "storguttseng" til han, og at babyen skulle få senga hans. Men begynner å tenke litt nå at det er jo veldig praktisk med sprinkelsenga som han ikke klatrer ut av enda, for han er ikke så enkel å legge hele tiden. Hva bruker deres 2 åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir også toåringen storebror om en mnds tid. Vår beholder sprinkelsenga og lille har fått sin egen sprinkelseng. For det første ville nok min blitt ganske frustert om han skulle gitt vekk senga si så tett på termin fordi babyen skal få den (han er veldig veldig glad i senga si). Han er kjempelett å legge og han klatrer heller ikke ut av senga si. Jeg er glad så lenge han bruker sprinkelsenga si. den ligger han trygt i og han trives der :)

Dessuten er det ofte en stor jobb å venne barn til stor seng, og jeg personlig hadde ikk eorket å tatt den fighten høygravid, heller om et halvt års tid.. Men nå er jeg i rimelig dårlig form og skal helst ikke gjøre noenting frem til termin :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...