VinterSol+2 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 jeg er trøtt og småkvalm, og alene hjemme med snuppa på snart 15 mnd.. mannen er i utdrikningslag, og jeg føler jeg burde ha vært oppe i nyleiligheten og malt et strøk, men har ikke ork, dessuten er det umulig å male med veslesnupp løpende rundt bena.. så blir vel flyttinga utsatt enda mer da.. tenker vi lager oss noe god mat, og koser oss med barnetv i kveld... dere da?
Baby<3 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 i kveld skal Celine være hjemme med pappaen sin, så skal jeg på kino med en vennine, skal bli kjempe deilig å komme seg litt ut, etter å ha vært hjemme hver kveld nå som jeg har vært så sliten og ikke helt i form...
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Snart skal vi spise middag. Så skal jeg legge meg litt nedpå før jeg skal på nattevakt igjen.
VinterSol+2 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 nå har vi spist middag, og snuppa har malt julegaver. det blir kjempefint! har kjøpt sånne små lerreter som er spent over en ramme på 10x10 cm, og så maler hun på dem. jeg hadde iallefall blitt glad for en sånn gave:D men vi ser ikke ut noen av oss, hehe. fulle av maling over alt. så i kveld blir det bading før barnetv og kveldsmat, tror jeg... en skikkelig rundvask trenger vi. hehe. så blir det vel å henge på nett for mor i kveld da.. når snuppa har lagt seg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Her blir det hjemmekos for alle penga:) HAr vært på hundeutstilling i hele dag, og når jeg kom hjem ble det en times tur med hunden, så vaska jeg huset. SÅ nå er jeg sliten! Skal på utstilling i morgen også, så det blir nok en tidlig kveld. Jeg har spist bare sunne ting idag, mye frukt og bær, så nå skal jeg unne meg litt lørdagsgodteri også. Man må jo kose seg også!
VinterSol+2 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 wow, det må jeg si! du er effektiv! er det første ungen du ruger på nå, eller har du flere hjemme? for om du har noen fra før. ønsker jeg en injeksjon av det stoffet du er laga av.. hihi
83nina Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 skal bare kose meg alene hjemme med snuppa på snart 5 mnd. kællen er på jakt så jeg er alenemamma om dagen;) blir nok tv og kos utover kvelden på meg.
VinterSol+2 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 har du en på fem mnd og venter en til? oioi, det blir to veldig tette!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Hehe, er førstemann dette. Er bare 6 + 1 sånn ca, så med unntak av at jeg er litt trøtt og må tisse en million ganger om dagen, så er jeg i fin form:) Har foreløpig bare firbente barn jeg da, en hund og to katter. Så det er jo travelt nok sånn sett, med full jobb i tillegg, men så lenge jeg er frisk og rask står jeg på- det kommer vel tidsnok en dag når jeg ikke kan være så effektiv lenger!
VinterSol+2 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2008 ah, men uten barn fra før har du jo iallefall muligheten til å ta deg en hvil når du vil. hehe. det var en luksus jeg ikke visste å sette pris på i første svangerskap.hehe. i dag fikk jeg slappet av mens vesla tok dagluren sin, iallefall litt. men middag skulle lages og klær vaskes.. hehe jeg klager ikke, ikke misforstå meg.. jeg bare tenker tilbake på hvor deilig det var å kunne sove lenge om morgenen. hehe. hva jobber du med? jeg er lærer:)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 jeg stod opp og satt på en maskin med klær,så har jeg brettet litt,dro til ei venninne og var der fra 13-18 så har jeg laget middag,nå sitter jeg og slapper av etter en lufte tur med hunden her og planene er å slappe av og nyte fridagen fullt ut
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 Jobber på kontoret i et firma som leier ut, lager og fikser containere til oljeindustrien. Masse kjekke mannfolk her da, kjekt å se på, selv om jeg ikke ville bytta bort sambis med noen av dem! Har ikke sagt det på jobben enda, er jo så nytt, jeg fant ut av dette for 3 dager siden, hehe. Gidder ikke si noe før jeg blir dårlig, eller det evt begynner å synes. Veldig grei plass da, de er fleksible mht arbeidstid og sånt, og om man trenger fri. Og så er det jo en grei jobb sånn sett, ikke veldig krevende fysisk, heldigvis, så jeg håper jeg kan få jobbe til slutten av svangerskapet, trives veldig godt.
VinterSol+2 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2008 det er så spennende å høre hva folk jobber med. det finnes så mange forskjellige jobber i dette landet! :-D jeg er kunstlærer jeg da, på kveldsskole. og kan ikke si noe på jobben enda, ettersom det kan begrense mine muligheter for fremtidig fast ansettelse.. litt tungt å jobbe kveld, særlig ettersom prinsessa mi er i barnehage på dagtid, så tre-fire dager i uka ser jeg henne nesten ikke. men jeg elsker jobben min, veldig spennende og utfordrende!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Ja, er jo ikke så gøy når man ikke har fast jobb. Jeg fikk fast 1.september, så det er jo litt dumt for dems skyld at jeg nå er gravid, men er veldig glad det ikke skjedde før hvertfall. Nå har jeg noe å falle tilbake på. Det som er, er at jeg stoooortrives på jobb, virkelig elsker det- så jeg kommer til å savne å jobbe, tror jeg! Får stikke innom i permen ogs, for å hilse på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå