Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Årstiden jeg elsker mest. Når blader skifter farger, den kadle luften, t.o.m regnet, selv om jeg blir våt på beina. Jeg elsker å pakke meg selv inn i et teppe om kvelden når sønnen min har lagt seg. Lage meg en deilig kopp rykende varm te og se på noe kult på tv. Hva slags årstider liker dere??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Høsten er også min favoritt. Peiskos med et glass rødvin til, i armkroken til kjæresten min.... Mmmm....
alene pappa Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 liker sommer best her da. grille, sitte ute om kvelden osv.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Alle har vel hver sin sjarm, men elsker vintern. Masse snø, hagen er full av snøborger, lykter og engler. Knall røde kinn og liten rød nestetipp. Julen som kryper nærmere og nærmere, masse forberedelser, kakebaking, nissefest og akedager. Finnes vel ikke noe bedre en å sitte ute i -10 med en kopp kakao og spise appelsin ( eller kvikk lunsj) Som jeg gleder meg:)
Anele&Solstråla Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Liker vel våren best:) Er så deilig å pakke bort vintertøyet, nyte vårsolen. Gir meg en god følelse. Ellers har vel alle sin sjarm som nevnt over. Elsker den friske høstluften..mmm...
noLadyjustME Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Høsten er best for meg og!!helt suupert å gå tur samme om det er vind eller regn.På med høstjakke og skjerf, ut og kose seg..Lillegutt og jeg var på tur her en dag å satt oss ned å plaska i en pytt, det var skikkelig stas:D Stearinlys og kveldskos etterpå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 jeg er også høstmenneske, jeg elsker at det blir mørkt, at jeg kan se stjærnene igjen og kjenne den kalde vinden mot ansikte. det får meg til å føle meg fri. også elsker jeg maten som kommer med høsten, varme hjemmelagde supper, lammekotteletter og fårikål :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Våren, den gir alltid en ny giv i kroppen:)
Mamsen86 Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Alle har vær sin sjarm. Sitte lenge ute på sommeren, grille, lite klær.. Eller våren, når sola endelig begynner å værme. Den første utepilsen.. Og vinteren med røde kinn, kakao, aking og snøengler. Men høsten er nok min favoritt også :-) Sitte inne under teppet, se på de nydelige fargene på trærne, drikke kakao.. Mmm, luv it <3 :-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Det var en som nevnte jul, lengre opp i tråden. Det fikk meg til å glede meg til jula. Jeg elsker høsten, men jula er beste tiden på året. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå